Hyundai

Električni koncept 45 u stilu 1970-ih

Hyundai 45 - koncept električnog automobila

Hyundai 45 - koncept električnog automobila

Izvor: Promo fotografije / Autor: Hyundai

Hyundai će u Frankfurtu uz koncept električnog automobila 45 predstaviti novu generaciju malenog automobila Hyundai i10 i ograničeno izdanje i30 N Projecta C

Hyundai je objavio prve detalje električnog konceptnog automobila koji će imati svoj debi na sajmu automobila u Frankfurtu u rujnu. Nazvan je 45, a južnokorejski proizvođač je rekao da sadrži stilske reference na prvi proizvodni automobil marke - kompaktni Pony s motorom Mitsubishija, koji je predstavljen 1974.

Hyundai Pony iz 1974.

Hyundai Pony iz 1974.

Izvor: Promo fotografije / Autor: Hyundai

Slika novog EV-a pokazuje LED stražnju traku u retro stilu koja će prikazati matricu što cvjeta pri pokretanju.

Hyundai 45 Concept

Hyundai 45 Concept

Izvor: Promo fotografije / Autor: Hyundai

Iz drugih izvora možemo vidjeti nagovještaje da će 45 jako sličiti nedavnom konceptu Mint tvrtke Genesis, koji ima oštru stražnju liniju krova, uski stražnji prozor, produžene lukove kotača i nizak, širok položaj.

Genesis Mint Concept

Genesis Mint Concept

Izvor: Promo fotografije / Autor: Genesis

Uz odavanje počasti povijesnom dizajnerskom djelu marke, Hyundai kaže da će 45 'djelovati kao simbolična prekretnica Hyundaijevog budućeg dizajna električnih automobila'. Trenutno se 45 ne planira proizvoditi i djeluje kao dizajnerska studija, a ne kao najava određenog budućeg modela. Glasnogovornik Hyundaija rekao je kako se koncept temelji na novoj platformi električnog vozila i da će 'najaviti potencijale za dizajnere električnih automobila u budućnosti'.

Hyundai i10, prva službena skica

Hyundai i10, prva službena skica

Izvor: Promo fotografije / Autor: Hyundai

Hyundai će u Frankfurtu uz koncept 45 predstaviti novu generaciju malenog automobila Hyundai i10 i ograničeno izdanje žestokog hatchbacka i30 N Project C. Luc Donckerwolke, Hyundaijev dizajnerski šef, rekao je ranije ove godine da se stilski stil tvrtke mora razlikovati od jezika sestrinskih marki Genesis i Kia.

'Naš je osnovni zadatak razlikovati dizajnersku filozofiju tri marke, posebno zato što imamo velik udio u Koreji. Moramo razlikovati svaki model, inače će krajolik biti previše homogen.'

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!