Nova CEO je naslijedila vrlo uspješnog Denisa Le Vota, koji je transformirao marku učinivši Sandero, koji je na vrhu liste privatnih registracija, najprodavanijim modelom u Europi prošle godine, u svim kategorijama zajedno
Prema današnjoj službenoj objavi, Dacia ima novu čelnicu (CEO). Radi se o Katrin Adt koja se pridružuje Renault Grupi i preuzima dužnost glavne izvršne direktorice marke Dacia, naslijedivši Denisa Le Vota, koji napušta tvrtku.
'Pod Denisovim vodstvom, marka Dacia postala je snažna marka s atraktivnom ponudom, koja obuhvaća veću bazu kupaca. U ime Renault Grupe želio bih izraziti zahvalnost Denisu na svim njegovim postignućima tijekom godina. Želim pozdraviti Katrin Adt, čije će iskustvo u automobilskoj industriji biti ključna prednost za Daciu', rekao je François Provost, odnedavno glavni izvršni direktor Renault Grupe.
'S velikim zadovoljstvom pozdravljamo Katrin na čelu Dacije. Njezino opsežno znanje i stručnost u razvoju poslovanja omogućit će nam da nastavimo zamah brenda i, prije svega, da se zajedno uhvatimo u koštac sa sljedećim izazovom: elektrifikacijom asortimana proizvoda 'à la Dacia'. Sada kada je brend čvrsto etabliran na europskom tržištu maloprodaje, na nama je da ga učinimo novim mjerilom u električnim vozilima', rekao je Fabrice Cambolive, glavni direktor za rast Renault Grupe.
Sada prepoznata kao specijalizirana marka za pristupačnu mobilnost, Dacia se trenutno brzo širi, posebno lansiranjem svog SUV-a C segmenta, Bigster. Katrin Adt ima gotovo 26 godina iskustva u automobilskoj industriji, radeći za Daimler, odnosno Mercedes-Benz. S pravnim obrazovanjem obnašala je razne visoke pozicije: glavna izvršna direktorica Mercedes-Benza u Luksemburgu, potpredsjednica razvoja ljudskih resursa u Daimleru, glavna izvršna direktorica marke Smart, a zatim glavna izvršna direktorica Mercedes-Benz vlastita maloprodaja Europe. Nedavno je vodila korporativnu reviziju u Mercedes-Benzu.
S karijerom uglavnom usmjerenom na prodaju i maloprodaju, Katrin je vodila nekoliko temeljnih transformacija, uključujući prelazak Smarta u 100 posto električni brend. Katrin je također snažno posvećena promicanju raznolikosti i mentoriranju žena u tehnologiji.
'Uzbuđena sam što se pridružujem Renault Grupi i preuzimam kormilo marke Dacia. Privilegija je doprinijeti pisanju sljedećeg poglavlja njezine izvanredne priče o uspjehu, zajedno s iznimnim timom.'
'Oblikovanje poslovanja za budućnost oduvijek je bila moja pokretačka snaga. Danas se nalazimo u ključnom trenutku - i tehnološki i društveno - u našem odnosu s automobilom. Dacia je dosljedno dokazivala relevantnost svog pristupa kroz proizvode koji duboko rezoniraju s očekivanjima kupaca. Više od samog brenda, Dacia predstavlja smjelu, inteligentnu i pristupačnu viziju mobilnosti.'
'Sada smo potpuno mobilizirani, zajedno sa svim timovima Dacije i Grupe, kao i našim dobavljačima, partnerima i distributerima, kako bismo nastavili ovo izvanredno putovanje. S energijom, ambicijom i zajedničkim osjećajem svrhe, nastavit ćemo izazivati konvencije i pružati značajnu vrijednost našim kupcima', istaknula je Katrin Adt, izvršna direktorica Dacije.
Neslužbeno, prema francuskom L'Informé, Denis Le Vot (60), neuspješni kandidat za nasljednika Luce de Mea, nakon što je posljednje četiri godine vodio Daciju odlazi iz Grupe. Inače, ovaj dugogodišnji čelnik francuskog proizvođača radio je za Renault grupu trideset i pet godina.
Denis Le Vot, marketinški stručnjak – dok je François Provost, kojeg je upravni odbor preferirao, više upućen u strategiju i upravljanje partnerstvima – posljednjih je godina orkestrirao rast Dacije i uspješno vodio njezino repozicioniranje. Sandero, koji je na vrhu liste privatnih registracija, bio je najprodavaniji automobil u Europi prošle godine, u svim kategorijama zajedno. Ovi rezultati otkrivaju izvanredan uspjeh marke koja je od 2004. proizvela 9 milijuna vozila, nudeći alternativu rastućim cijenama automobila u Europi.
Le Votu se na čelu Dacije dogodio i jedan podbačaj, a radi se o modelu Spring, malom električnom modelu uvezenom iz Kine i s neizvjesnom profitabilnošću, opterećenom uvođenjem carinskih barijera. Njegova nasljednica na čelu Dacije će preuzeti kormilo marke koja je u dobrom radnom stanju, ali će se ponovno morati nositi s osjetljivim prijelazom na pristupačne električne automobile.