SUDSKI SPOR

Uhićeni Kikaš tužio SDP za četiri milijuna kuna

Boris Lalovac

Boris Lalovac

Izvor: Pixsell / Autor: Goran Jakus

Privođenje Slobodana Ljubičića Kikaša odvija se usred sudskog spora koji negdašnja Ljubičićeva tvrtka Televizija Sljeme vodi protiv zagrebačkog SDP-a

Televizija Sljeme ima potraživanje prema SDP-u od četiri milijuna kuna, koje socijaldemokrati ne priznaju, piše Slobodna Dalmacija

Dug seže iz kampanje Milana Bandića za gradonačelnika Zagreba 2009, a napravljen je tako što je Televizija Sljeme podmirivala neke račune socijaldemokrata iz vremena dok je Bandić bio član SDP-a. Slobodan Ljubičić bio je s obje strane danas sudski sukobljenih strana, kao (su)vlasnik Televizije Sljeme i kao jedan od organizatora Bandićeve kampanje.

U međuvremenu je promijenjeno i vodstvo zagrebačkog SDP-a, a Bandićeve ljude zamijenile su pristaše Davora Bernardića, današnjeg predsjednika zagrebačke gradske organizacije.

Televizija Sljeme nekoć je bila koncesionar zagrebačke gradske televizije Z1, koja i danas emitira, ali s drugim koncesionarom. U vrijeme dok je Ljubičić upravljao Televizijom Sljeme direktorica tvrtke bila je njegova supruga Ines Krmpot

Kao trenutni vlasnici Televizije Sljeme vode se fondovi s Dalekog istoka, a procjenjuje se da je Ljubičić samo formalno izašao iz tvrtke prije četiri godine.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!