modernizacija

Do tramvajske i autobusne karte jednim klikom: Napokon dostupna ZET-ova aplikacija

29.05.2023 u 10:27

Bionic
Reading

Tomislav Tomašević predstavlja dugo očekivanu ZET-ovu službenu aplikaciju 'Moj ZET' kojom bi plaćanje prijevoznih usluga u Zagrebu trebalo postati jednostavnije i dostupnije.

Zagrebački gradonačelnik Tomislav Tomašević predstavio je ZET-ovu mobilnu aplikaciju 'Moj ZET' koju je od danas moguće preuzeti u službenim Googleovim i Appleovim trgovinama aplikacija. Riječ je o besplatnoj aplikaciji koja bi trebala olakšati kupovinu karata ZET-ove prijevozne usluge.

'Riječ je o bitnoj epizodi, crtici u povijesti ZET-a jer će građani prvi put moći kupiti kartu preko mobilnog telefona i imati je na svom uređaju', rekao je gradonačelnik Tomašević, dodavši da je ovo samo jedan od niza projekata digitalizacije gradske i komunalne usluge. Aplikacija je dostupna od danas na Androidima, dok bi vlasnicima iPhonea trebala biti dostupna do kraja dana ili najkasnije do sutra.

  • +3
Predstavljanje ZET-ove aplikacija 'Moj ZET' Izvor: Cropix / Autor: Damir Krajac

Tomašević je najavio i skorašnju obnovu voznog parka ZET-a, tako bi do kraja tjedna trebala biti završena javna nabava za kupovinu 20 novih tramvaja. Predsjednik Uprave ZET-a Marko Bogdanović rekao je kako je aplikacija jedan od koraka digitalizacije cijelog ZET-a. 'Svakodnevno prevozimo 800.000 putnika pa je izuzetno važno da ovako nešto ponudimo svojim korisnicima. Ovo je virtualno prodajno mjesto na kojem će karte biti dostupne 24 sata dnevno, kao i nadopuna mjesečnih i godišnjih karata (uz prethodnu registraciju na web-stranicama ZET-a', naglasio je Bogdanović.

Tomislav Tomašević predstavio mobilnu aplikaciju Moj ZET Izvor: Cropix / Autor: Ivana Nobilo

ZET je jedan od rijetkih javnih prijevoznika u europskim metropolama koji je u 2023. ušao bez ikakve službene mobilne aplikacije. Podsjetimo, dosad je postojala samo neslužbena aplikacija ZET info koju je prije nekoliko godina razvio jedan student, ponudivši je onda besplatno zagrebačkom javnom prijevozniku što su oni odbili i nedugo nakon toga izradili svoju aplikaciju. Aplikacija je navodno bila spremna od 2020., ali je čekala da se ostali dijelovi prometnog sustava usklade kako bi se mogla implementirati.