DIGITALNO OGLAŠAVANJE

Snapchat sprema oglase koji će prepoznavati što fotografirate

20.07.2016 u 08:00

Bionic
Reading

Snapchat je zatražio patent za sustav oglašavanja koji koristi prepoznavanje objekata kako bi korisnicima isproučivao oglase temeljem onog što slikaju

Kako je opisano u Snapchatovu zahtjevu za odobrenje patenta, oglašivački sustav bi prepoznavao objekte na slikama pa korisnicima nudio oglase u obliku dodatnog sloja na slici, u kojem bi bio brend tematski vezan s objektom na slici.

Tako bi, primjerice, uz sliku splitskog stadiona Poljud mogle, putem posebnog sloja koji bi prikazivao partijanere, biti ponuđene ulaznice za festival Ultra. Ili fotografirate ručak u nekom restoranu kako bi se pohvalili kontaktima na snapchatu. Bum! Eto reklame za akciju u istom ili obližnjem restoranu.

Uz dosad opisano, primarna svrha su mu fotografski filteri temeljeni na prepoznavanju objekata, što bi se moglo dobro uklopiti uz oglase vezane uz lokaciju kakve Snapchat već nudi. Oglašivači poput restorana mogli bi ponuditi sponzorirane filtere, kao i oglase s većom prilagodbe korisniku.


U Snapchatu se nadaju kako bi mogli razviti automatizirani dražbovni sustav za takve filtere, koji bi omogućio aukcije za prava oglašavanja na određenim objektima.

Zahtjev je predan u siječnju prošle godine. Američki Patentni zavod objavio ga je početkom ovog mjeseca.

Više:Verge