a sve zbog videokonferencija

Pandemija mijenja 'dress code': Ljudi paze na to kako će izgledati, od struka na gore

31.03.2020 u 10:29

Bionic
Reading

U doba socijalnog distanciranja rad od kuće postao je nova norma. No život u izolaciji zbog pandemije koronavirusa doveo je do zanimljivog trenda u modi: Prodaja gornjih dijelova odjeće raste, a prodaja hlače istovremeno pada

Milijuni zaposlenika, koji su sve donedavno morali poštovati dress code i na posao dolaziti u odijelima i kostimima, sad za svojim računalima sjede kod kuće, odjeveni u majice, trenirke i hudice.

Raskalašenost se nosi, ali neki zaposlenici i kod kuće moraju paziti na to jesu li počešljani i pristojno odjeveni zbog čestih sudjelovanja u videokonferencijama. No da biste drugima izgledali pristojno, dovoljno je odjenuti košulju i eventualno sako; kravata je samo za razgovore s korporativnim vrhom. Dijelovi tijela koji se ne vide u kadru mogu ostati goli ili odjeveni u trenirku.

Dan Bartlett, potpredsjednik američkog trgovačkog lanca Walmart, otkrio je u razgovoru za Yahoo Finance kako je tvrtka primijetila nagli rast prodaje gornjih dijelova odjeće, ali ne i donjih.

'Ljudi paze na to kako će izgledati, od struka na gore', rekao je Bartlett te u tome vidi i duži trend. 'Ponašanje kupaca mijenjat će se s vremenom; ljudi će se naviknuti na novi način života.'

Iako Walmart nije zatvorio svoje prodavaonice, tvrtka bilježi velik rast internetske prodaje.

I Gap Inc. bilježi sličnu pojavu. To vrijedi za sve njihove robne marke, uključujući Gap, Athleta i Old Navy. Luksuz i krojevi po mjeri više nisu u modi. Udobna odjeća poput trenirki, tajica, duksica i pidžama sad je najtraženija roba.

'Kupci kupuju loungewear, pulovere i drugu odjeću pogodnu za nošenje kod kuće', rekao je glasnogovornik korporacije.

Sličan trend primijetili su i drugi brendovi koji su započeli prodaju ležernijih komada odjeće putem društvenih mreža.

Everlane, brend poznat po prodaji odjeće pogodne za rad, na svojoj internetskoj stranici nudi 'Udobne pakete' koji kupcima omogućuju da uz nižu cijenu odaberu dva najudobnija proizvoda iz ponude.

Muška modna marka Suitsupply nedavno je na Instagramu objavila fotografiju modela koji nosi gornji dio odijela s kravatom, a dolje samo gaće.

'Raditi kod kuće ne znači kompromitirati stil. Neka vaš izgled ostane profesionalan - barem od pojasa na gore', napisali su u poruci, javlja CBS News.