TRI NOVA CENTRA

Hyundai širi poslovanje na hrvatskom tržištu

25.10.2015 u 08:01

Bionic
Reading

Novi generalni distributer Hyundai automobila za Hrvatsku, Hyundai Hrvatska d.o.o., priopćava kako su u RH otvorena tri nova prodajno-servisna centra, a predstavljen je i Hyundai Tuscon nove generacije. Time je ponovno pokrenuta prodaja i ekspanzija Hyundai vozila na domaćem tržištu

Tri novootvorena prodajno-servisna centra se nalaze u Splitu, Puli i Zagrebu (Sesvete), a čime bi trebalo biti osigurano povjerenje i zadovoljstvo sadašnjih i budućih vlasnika Hyundai vozila.

Kao novi zastupnik imali smo izazovan zadatak u kratkome roku osigurati potrebnu razinu funkcioniranja branda Hyundai na hrvatskom tržištu. Osigurali smo nesmetano pružanje servisnih usluga za sve vlasnike Hyundai vozila u Hrvatskoj, pokrenuli prodaju novih vozila, a otvorili smo i tri nova prodajno-servisna centra: u Puli, Splitu te u Zagrebu – u Sesvetama. Uglavnom, iz dana u dan, iz tjedna u tjedan vidljive su promjene nabolje. Predano radimo kako bismo opravdali povjerenje koje smo dobili zastupništvom branda Hyundai, automobilskog branda koji u svijetu ima najdinamičniji rast', izjavio je Lovre Živković, direktor Hyundai Hrvatska.


U priopćenju stoji i kako je Hyundai Motor povećao svoju poziciju među najvećim svjetskim brendovima, popevši se na 39. mjesto na listi najboljih svjetskih brendova 2015. godine. Istovremeno je ovaj automobilski proizvođač postao i sedmi najveći brend u toj industriji. U Europi je Hyundai isporučio 1,2 milijuna svojih SUV vozila, a zahvaljujući zanimanju potrošača stigla je i nova generacija.

Novopredstavljeni Hyundai Tuscon je u listopadu osvojio pet maksimalnih zvjezdica na Euro NCAP testovima. Tvrtka ga predstavlja kao uspješan nastavak priče o popularnom SUV vozilu, koje nudi spoj tehnologije, komfora i sigurnosti.