USPJEH MLADIH DOMAĆIH SNAGA

Hrvatski Zid tvitova za BBC i Toshibu

13.01.2012 u 14:22

Bionic
Reading

Japanska je tvrtka rješenje hrvatskog startupa UX Passion odabrala za svoj ovogodišnji nastup na najvećem sajmu potrošačke elektronike

Wall of Tweets proizvod je mladog hrvatskog tima koji omogućava prikaz tvitova na velikom zaslonu, u realnom vremenu, doprinoseći diskusiji i razmjeni ideja. Toshiba, doznajemo, Wall of Tweets koristi pod komercijalnim uvjetima, što znači da su dečki iz UX Passiona dobili velikog korporativnog klijenta.

Prednosti ovog rješenja prepoznala je i medijska kuća BBC, koja će ga koristiti na središnjoj debati Svjetskog ekonomskog foruma koju će u Davosu, krajem siječnja, voditi poznati novinar i voditelj Nik Gowing.

Integracijom društvene mreže Twitter i drugih sadržaja kao što su fotoservisi Flickr, Instagram i TwitPic te geolokacijskog servisa Foursquare, tvrtka nastavlja razvijati ovaj proizvod i jačati prisutnost i interakciju s korisnicima.

Wall of Tweets do sada je uhvatio više od 1,2 milijuna tvitova, za klijente kao što su Svjetski ekonomski forum, za konferencije u Davosu, India Summit i Middle East Summit te tvrtke Microsoft, Navigon, IBM, Ogilvy i Toshiba, konferenciju MacWorld, ali i na neformalnim prigodama kao što je silvestarska noć 2011. u Sarajevu, gdje su se tvitovi prikazivali na središnjem mjestu dočeka.

'Detaljno smo istražili interese korisnika i nastavili razvijati postojeće rješenje, koje u novoj verziji nudi mnoge mogućnosti prikaza sadržaja izvan Twittera. Tako sada možemo prikazati fotografije sa servisa kao što su Flickr, Instagram, TwitPic i desetak drugih, geolokacijsku integraciju s društvenom mrežom Foursquare.

Uskoro ćemo predstaviti i potpuno novu verziju Walla koji će korisnicima omogućiti da dijele sve svoje sadržaje, iskustva i doživljaje, stvarajući cjelovito interaktivno iskustvo', naglasio je Vibor Cipan, partner i suosnivač UX Passiona.

Sam je sustav temeljen na arhitekturi HTML5, CSS3 i tehnologiji JavaScript, što omogućava jednostavniji razvoj i pristup te prilagodbu rješenja neovisno o operativnom sustavu, platformi ili veličini ekrana.

Tako se Wall of Tweets može prikazivati na stolnim, prijenosnim ili tablet računalima te smartphone uređajima, omogućavajući korisnicima pristup bez obzira na lokaciju i izbor tehnologije ili uređaja.

Više informacija o tvrtki i rješenju Wall of Tweets dostupno je na web odredištu www.walloftweets.net te na društvenim mrežama Twitter i Facebook

Pogledajte interview s Viborom Cipanom o Wall of Tweets: