BIOMETRIJA

Facebookova aplikacija uskoro bi mogla dobiti i ovu zanimljivu značajku

  • Autor: Miroslav Wranka
  • Zadnja izmjena 07.11.2019 10:54
  • Objavljeno 07.11.2019 u 10:54
tportal

Izvor: Promo fotografije / Autor: Facebook

U najvećoj društvenoj mreži svijeta već koriste softver za prepoznavanje lica kako bi prepoznali ljude na fotografijama i omogućili brže ručno označavanje (tagiranje). Sad bi ga mogli proširiti i na logiranje

Aplikacija za mobitele najveće svjetske društvene mreže uskoro bi mogla dobiti novu značajku prepoznavanja lica koja bi nam trebala olakšati logiranje.

Biometrijsko otključavanje smartfona korištenjem kamere načelno je jednostavnije i sigurnije od utipkavanja lozinki. Ali, kako je Facebook poznat po zlorabi korisničkih podataka, ne čini se dobrom idejom dati im dozvolu za snimanje naših lica.

DIGITALNO DOPISIVANJE

Jeste li znali za ove superkorisne trikove za WhatsApp?

Pogledaj galeriju
9

Na novu značajku za mobilni Facebook naletjela je istraživačica Jane Manchun Wong. Kako je navela, trebala bi funkcionirati tako što bi korisnik snimio video selfie, što bi u Facebooku potom koristili za potvrđivanje identiteta pri logiranju.

Taj bi video, navodno, trebao biti obrisan 30 dana nakon što je identitet potvrđen, ali nigdje još nije navedeno hoće li biti obrisan ukoliko ta potvrda nije stigla.

U Facebooku već koriste softver za prepoznavanje lica kako bi prepoznali ljude na fotografijama i omogućili brže ručno označavanje (tagiranje). Te tehnologije koriste i brojni pametni telefoni, od Appleovog iPhonea pa dalje, ali razmjerno malo ih je dovoljno sigurno za biometrijsko potvrđivanje identiteta.

Facebookov pristup mogao bi biti sličan onom kakav koristi aplikacija za e-bankarstvo Monzo, koja traži slanje kratkog video autoporteta kako bi dokazali svoj identitet, skupa s fotografijom.

Hoće li zaživjeti i kad bi se to moglo dogoditi, zasad nije poznato. Također je nepoznanica hoće li se video zapisima korisnika baviti ljudi ili roboti, piše Tech Advisor.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!