OKRUGLI STOL

Društvene mreže u korporativnom ruhu

  • Autor: S.Š.
  • Zadnja izmjena 28.10.2010 21:07
  • Objavljeno 28.10.2010 u 20:03
HUOJ Okrugli stol

HUOJ Okrugli stol

Izvor: tportal.hr / Autor: Matej Grgić

U sklopu 11. konferencije za odnose s javnošću HUOJ-a, koja se danas održala u kinu Europa u Zagrebu, održan je okrugli stol na temu 'Online revolucija u praksi - pogled na regiju'

Na okruglom stolu sudjelovali su poznati blogeri i stručnjaci za odnose s javnošću i društvene mreže: Marko Rakar i Ana Penović iz Zagreba, Dragana Đermanović i Miloš Đajić iz Srbije te Dragan Močević iz Bosne i Hercegovine.

Teme opuštenog i ugodnog razgovora uglavnom su se vrtjele oko korporativne prisutnosti na online društvenim mrežama kao što su Facebook i Twitter te oko nove paradigme pristupa odnosima s javnošću, koji danas zahtijevaju puno osobniji, iskreniji i prisniji odnos s korisnicima.

Dragana Đermanović, osim po radu u agenciji PRpepper, poznata je i kao vrlo aktivna blogerica, kao i naš Marko Rakar, koji aktivno piše na svom Mračnom blogu. Oboje su naglasili važnost tog medija. Prema Dragani, nikad neće biti manje online društvenih interakcija i blogova, a ova revolucija u kojoj trenutno svi sudjelujemo je 'ireverzibilan proces'.

Matej Grgić

Matej Grgić

Izvor: tportal.hr / Autor: Matej Grgić

Marko je pak spomenuo par anegdota iz svoje blogerske karijere, kada je još kao gotovo anonimni bloger uspio podići veliku prašinu svojim pisanjem o Toyoti i Hitrorezu, a za neke od pojmova o kojima je davno pisao još uvijek odlično kotira na Googleu.

Na kraju je otvoren prostor i za pitanja posjetitelja, a pogotovo je zanimljiva bila reakcija Silvije Bareše iz Splitske banke koja, kako tvrdi, nije govorila svojim zaposlenicima što da rade na društvenim mrežama, već je samo pokušala utvrditi pravila za ponašanje na korporativnim računima te korporacije na Facebooku.

Nije bilo vremena za dulju raspravu na tu temu, no konsenzus je da je vođenje korporativnih profila na društvenim mrežama osjetljiv posao koji treba znati kvalitetno odraditi. 'Izuzetno je teško naći kvalitetnog community menadžera', rekla je Ana Penović spomenuvši da agencija koja radi taj posao treba poznavati proizvode i usluge neke tvrtke 'jednako kao i ona sama.'

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi