VELIKI USPJEH

Deutsche Telekom je prva telekomunikacijska tvrtka koja je kreirala metaverse iskustvo na Robloxu

20.04.2022 u 11:36

Bionic
Reading

Telekom Electronic Beats (TEB), međunarodni glazbeni marketinški program Deutsche Telekom AG koji se fokusira na elektroničku glazbu i međunarodnu klupsku kulturu ulazi u metaverzum i pokreće virtualno klupsko iskustvo 'Beatland' na online platformi Roblox (NYSE: RBLX)

Deutsche Telekom je tako postao prva telekomunikacijska tvrtka koja je kreirala metaverse iskustvo na Robloxu. Prilikom pokretanja 'Beatlanda', DJ i producent Boris Brejcha će od 22. do 24. travnja odsvirati niz setova u virtualnom klubu.

Korisnici će, osim u klubu, moći kupiti i digitalne artikle u prodavaonici ploča i gledati kratke animirane filmove odabranih umjetnika u kinu. Boris Brejcha, DJ koji je često svirao live setove diljem Europe, SAD-a i Južne Amerike, bit će iza platforme u klubu 'Beatland' u avatar obliku od petka 22. travnja do nedjelje 24. travnja.

Svijet 'Beatlanda' razvili su The Gang iz Švedske, jedan od vodećih svjetskih kreatorskih studija Robloxa, u suradnji s Art Directionom i Design Studiom Yukiko iz Berlina te umjetnikom animacije Jackom Sachsom. Tim je blisko surađivao s FSM-om (Njemačko udruženje za dobrovoljnu samoregulaciju pružatelja digitalnih medijskih usluga) kako bi kreirao virtualni svijet dizajniran sa sigurnošću kao ključnim ciljem.

Roblox Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Kao rezultat toga, iskustvo metaverzuma okuplja mlade ljude iz cijelog svijeta kako bi iskusili glazbenu kulturu na potpuno nov način. Korisnici se mogu aktivno uključiti u aktivnosti igranja uloga u 'Beatlandu' uključujući preuzimanje raznih poslova u virtualnom noćnom životu u 'Beatland' svijetu, kao što su voditelj dućana ploča, promotor ili izbacivač kluba u obliku avatara.

Također mogu kupiti različitu odjeću za svoje avatare i razne digitalne artikle ('verch') u prodavaonici ploča i u Telekom Shopu zarađenim Beat Coinsima, virtualnom iskustvenom valutom koja se zarađuje dovršavanjem aktivnosti unutar 'Beatlanda'. Prihodi prikupljeni prodajom iskustvenog vercha potom se koriste za proširenje i poboljšanje cjelokupnog svijeta 'Beatlanda'.