DOMINACIja diesela

Krpicama ovog hit brenda iz 90-ih ne prestaje rasti popularnost, a jasno je i zašto

15.07.2022 u 16:10

Bionic
Reading

Nakon što je u listopadu 2020. godine priznati dizajner Glenn Martens postao kreativnim direktorom Diesela, ovaj poznati denim brend iz Italije proživljava svoju drugu mladost

Poput gruzijskog dizajnera Demne Gvasalije na čelu modne kuće Balenciaga, belgijski modni vizionar Glenn Martens udahnuo je novi život Dieselu, kultnom brendu koji je 1978. osnovao talijanski poduzetnik Renzo Rosso uz stilista Adriana Goldschmieda.

Zahvaljujući Martensovoj viziji, ali i velikoj popularnosti trendova iz 90-ih i s početka milenija, u prvom kvartalu ove godine Diesel se pronašao na popisu 15 najpopularnijih brendova prema istraživanju modne tražilice Lyst, a njegove komade stvorene za talijanski denim brend objeručke su prihvatile poznate trendseterice poput Due Lipe, Kylie Jenner i Julie Fox.

  • +15
Diesel jesen/zima 2022. Izvor: Profimedia / Autor: - / Shutterstock Editorial / Profimedia

Početkom srpnja u Dieselove trgovine počeli su pristizati komadi iz nadolazeće kolekcije za sezonu jesen/zima, kojima je Martens oduševio modnu javnost, a svoju premijeru imala je u Milanu. Traper prožet Y2K duhom, odnosno utjecajem 2000-ih, pokazao se kao ključni trend koji se prožimao čitavom kolekcijom, a pojedine komade iz nje već naveliko nose poznate dame.

U modnom editorijalu magazina Essence američka pop zvijezda Janet Jackson ovih dana osvanula je u nekoliko izdanja s Dieselovim potpisom, a krpicama Martensa stvorenim za talijanski brend pohvalile su se i njezine kolegice poput Rite Ore i španjolske glazbene senzacije Rosalije.

Uz njih, na police trgovina stigla je takozvana 1DR torba te je potpuno opčinila modne ovisnice i ljubiteljice Y2K estetike. U crnoj, bijeloj, crvenoj i narančasto-sivoj kombinaciji, u prodaji se nalaze po cijeni nešto manjoj od tri tisuće kuna.