62. IZDANJE

Pulski festival ima novi vizualni identitet

06.03.2015 u 10:36

Vizulani identitet Pula Film Festivala

Izvor: Pixsell / Autor: Photo: Dusko Marusic/PIXSELL

Bionic
Reading

Vizualni identitet filmskog festivala Pula predstavljen je u četvrtak, a idejno rješenje kampanje 62. Pulskog filmskog festivala kao polazišnu točku ima varijacije već prepoznatljivog slogana: Film pod zvijezdama, odnosno u izvedbi se početna riječ film zamjenjuje različitim alternativama

Javnosti se uvodno obratila ravnateljica Javne ustanove Pula Film Festivala Gordana Restović koja je iskazala zadovoljstvo nastavljenim procesom festivalske kampanje započete prije četiri godine i predstavila autore, Studio Sonda d.o.o, Poreč; Seana Poropata, Jelenu Fiškuš i Anselma Tumpića.

Koncept počiva na pojmovima koji se oko polazišne točke – filma – stvaraju prirodnom poveznicom i na taj način potiču prenošenje opsežnije poruke. Nedvojbeno prepoznatljiva, primjenjiva na glavne i prateće elemente manifestacije, informacija koja se prenosi prilagodljiv je i neodvojiv dio festivalske ukupnosti koji ističe da je sadržaj Festivala više od filma.

'Idejno rješenje kampanje 62. Pulskog filmskog festivala kao polazišnu točku ima varijacije već prepoznatljivog slogana: Film pod zvijezdama, odnosno u izvedbi se početna riječ 'FILM' zamjenjuje različitim alternativama. Važno nam je bilo komunicirati širinu i bogatstvo programa koje nudi Festival, a koji se iz godine u godinu nadograđuju i proširuju oko filma kao baze. Znamo da film sam po sebi nudi mnoštvo emocija i doživljaja, a kombiniran s najraznovrsnijim pratećim programskim događanjima, od Festivala čini vibrantno središte u kojem u konačnici svatko može pronaći svoj interes, neovisno o dobi ili preferencijama. Poigravamo se stoga s pojmovima različitih emocija, ali i drugih elemenata koji su nedjeljivi dio festivala, poput primjerice pojmova: 'publika' ili 'autor'', kažu autori rješenja.

Sanela Omanović iz Festivala najavila je da će se prvi 'multi-dijalog' višesmjerne komunikacije, koji će sudionicima omogućiti neposredno uključivanje u cjelokupan proces kampanje, uspostaviti u Kinu Valli, gdje će prvih 50 predlagatelja moći izravno upisati asocijaciju na predložak plakata. Paralelno s kreiranjem identiteta, u istom je obliku i formi osvježena mrežna stranica pulafilmfestival.hr, na kojem se mogu pronaći trenutačni relevantni podaci u vezi 62. Pulskog filmskog festivala koji će se održati od 18. do 25. srpnja.