IZ SPLITA U SVIJET

Promovirana knjiga napisana na Facebooku

  • Autor: Leo Nikolić
  • Zadnja izmjena 23.02.2011 21:27
  • Objavljeno 23.02.2011 u 20:27
Ivo Ščepanović

Ivo Ščepanović

Izvor: tportal.hr / Autor: Leo Nikolić

U prostorijama Gradske knjižnice Marko Marulić u Splitu danas je predstavljena knjiga 'Facebook kao oružje'

Autor je novinar Ivo Šćepanović i londonski list Metro je izdanje knjige već opisao kao 'način da se najveća svjetska društvena mreža upotrijebi za stvaranje romana'.

Riječ je o pionirskom projektu u svjetskim okvirima jer je autor pisao knjigu uživo na Facebooku, a korisnici Facebooka su istovremeno mogli komentirati sadržaj i likove. Njihovi komentari su dio tiskanog izdanja koje je večeras bilo predstavljeno pred punom dvoranom Gradske knjižnice Marko Marulić.

Na promociju se uživo preko Skypea javio i stručnjak za marketing i nove medije Krešimir Macan koji je naglasio da je riječ o vrlo originalnoj ideji koja bi vjerojatno izazvala još veći interes da je bila pisana na engleskom jeziku. Sam autor Ivo Šćepanović dijelom se složio sa tom konstatacijom, ali je rekao da mu je ipak intimno drago da je to napravljeno na hrvatskom jeziku.

'Knjiga pisana na društvenoj mreži povezuje tradicionalno izdavaštvo i društvene medije', izvijestio je primjerice australski radio SBS iz Melbournea. Izdavanje knjige je inače izazvalo iznenađujuće veliki interes stranih medija.

Priča je smještena u Split i govori o djevojci ruskog porijekla koja se razmaženim prijateljima želi osvetiti preko Facebooka, iako je dotad izbjegavala bilo kakvo okupiranje suvremenim tehnološkim inovacijama. Na promociji su se preko Skypea okupljenim Splićanima predstavili i njemački glazbenici koji su objavili i pjesmu o Facebooku.

Knjiga je objavljena u godini kad je tema društvenih mreža svjetski hit, o čemu je snimljen i film.  Na promociji se predstavila i web knjižara Redak koja je izdala knjigu i želi promovirati print na zahtjev. To je način koji autorima otvara mogućnost lakšeg izdavanja knjiga u tiraži koja odgovara interesu i narudžbama.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi