strateško partnerstvo

Velika promjena u domaćoj trgovini: Evo tko će distribuirati Pipi

30.09.2025 u 15:56

Bionic
Reading

Atlantic Grupa preuzela je distribuciju pića iz asortimana brenda Pipi. Od 1. listopada distribucija kreće u Hrvatskoj, a nakon nekog vremena će započeti i u Sloveniji

Atlantic Grupa i Pipi Beverages sklopili su strateško partnerstvo kojim će jedna od vodećih distributerskih kompanija u zemlji preuzeti distribuciju kultnog brenda bezalkoholnih pića najprije u Hrvatskoj, a zatim i u Sloveniji, javlja Lider.

Suradnja kreće od 1. listopada, a okrunjena je na Bačvicama, jednoj od najpoznatijih lokacija u Splitu, na kojoj je snimljena čuvena reklama s Anom Sasso.

"Ugovor je potpisan na obostrano zadovoljstvo i dolazi kao prirodna suradnja s obzirom na standarde na kojima inzistiramo mi u Pipi te naši novi partneri iz Atlantica. Efikasan, brz i uspješan proces distribucije od iznimne je važnosti za naše poslovanje, a predavanje tog važnog segmenta Atlanticu garancija je da će funkcionirati još na višoj razini. Zadnje desetljeće Pipi je učinio značajne iskorake u svim segmentima poslovanja, od jačanja brenda, širenja asortimana, rasta prodaje, izlaska na strana tržišta pa do međunarodnih suradnji. Vjerujemo da će pouzdan i renomiran partner kao što je Atlantic donijeti kvalitetu više našem poslovanju, a isto tako da mi jačamo njihov respektabilan portfelj", istaknuo je predsjednik uprave Pipi Beveragesa, Luka Diel-Zadro.

Usmjeravanje prema brendovima najvećeg potencijala

Partnerstvo s Pipijem dolazi u trenutku kad Atlantic Grupa provodi dugoročnu strategiju usmjeravanja svog portfelja prema ključnim kategorijama roba s najvećim potencijalom.

Tvrtka koja upravlja mrežom od 16 distribucijskih centara i više od 70.000 prodajnih mjesta, u proteklih je pet godina prodala brend dječje hrane Bebi, da bi protekloga srpnja poduzetnu Marku Grossu prodala i brend sendviča Montana, ali zadržavši njihovu distribuciju. Ovakvim poslovanjem ne čudi što je Atlantic Grupa lani po prvi puta premašila milijardu eura prihoda.

"Osim temeljne poslovne vrijednosti koja se ogleda i u kompatibilnosti portfelja, ova suradnja za mene ima i emotivnu notu. Odrastajući u istom gradu s brendom Pipi s veseljem pratim njegovo širenje granica uspješnosti, a uvjeren sam ćemo ovom poslovnom suradnjom ljestvicu podići još i više", rekao je potpredsjednik Atlantic Grupe, Srećko Nakić.