POSLOVNI REZULTATI

AD Plastiku dobit porasla 4,1 posto, uz niže prihode

17.02.2017 u 15:42

Bionic
Reading

Solinski proizvođač auto dijelova AD Plastik u prošloj je godini zabilježio pad prihoda od 8,6 posto na 940,5 milijuna kuna, uz rast dobiti od 4,1 posto na 48,1 milijun kuna, pokazuje finanicijsko izvješće objavljeno na Zagrebačkoj burzi

Privremeni i nerevidirani izvještaj poslovodstva AD Plastik Grupe i dioničkog društva AD Plastik za 2016. godinu pokazuje ostvarene dobre poslovne rezultate drugu godinu zaredom. Znatno je poboljšana troškovna efikasnosti kompanije i ojačana financijska stabilnost, čemu u prilog govori i ostvarena dobit prije poreza, kamata i amortizacije (EBITDA) u iznosu od 132,9 milijuna kuna.

Istovremeno, EBITDA marža za 2016. godinu iznosi 14,1 posto u odnosu na 11,2 posto ostvarenih godinu ranije. Neto dobit Grupe povećala se za 4,1 posto i iznosi 48,1 milijun kuna dok su poslovni prihodi u izvještajnom razdoblju nešto niži i iznose 940,5 milijuna kuna, što je 8,6 posto manje u odnosu na godinu ranije.

'Prodaja na europskom tržištu nešto je manja zbog manjih narudžbi kupca Hella i smanjenog obujma projektnih aktivnosti, ali smanjenje prihoda većim je dijelom uzrokovano utjecajem kretanja tečaja. Unatoč tome, ukupne proizvedene i prodane količine gotovih proizvoda na razini su prošlogodišnjih. Pad poslovnih rashoda znatno je veći od pada prihoda, što pokazuje ostvarena EBITDA i sam porast neto dobiti Grupe', izjavio je Marinko Došen, predsjednik Uprave AD Plastik Grupe.

Smanjenjem kreditne zaduženosti za 38 milijuna kuna i obveza prema dobavljačima za 46,2 milijuna kuna, AD Plastik Grupa ojačala je svoju financijsku stabilnost. U 2016. godini isplaćena je rekordna dividenda od 12 kuna koja potvrđuje pozitivne novčane tijekove i dobru likvidnost Grupe.

Cijena dionice AD Plastika krajem 2016. godine iznosila je 138 kuna, što predstavlja rast od čak 40,2 posto u odnosu na kraj prethodne godine.

'Na ruskom tržištu konačno se predviđa rast prodaje automobila, što je odlična prilika koju ćemo znati iskoristiti. U protekloj godini dogovorili smo niz novih poslova čija će ukupna vrijednost u godinama pune proizvodnje iznositi preko 20 milijuna eura godišnje. Ova godina počela je ambiciozno i optimistično, a naši su ciljevi povećati prihode za minimalno 6 posto u 2017. godini, daljnje povećanje efikasnosti poslovanja, rast na postojećim i novim tržištima te u konačnici povećanje tržišne vrijednosti društva, na zadovoljstvo svih naših dionika', rekao je Marinko Došen.