ŠTEDLJIVIJI I ČIŠĆI

Volkswagen ne odustaje od dizela. Pokazali novi motor 2.0 TDI

  • Autor: Ivan Živković
  • Zadnja izmjena 30.04.2018 11:00
  • Objavljeno 30.04.2018 u 11:00
tportal

Izvor: Promo fotografije / Autor: Volkswagen

Drugi po veličini proizvođač automobila na svijetu poprilično se opekao aferom Dieselgate, no čini se kako Nijemci doista nemaju u planu tako skoro odustati od ove pogonske tehnologije iako dizelašima popularnost sve više pada širom Europe

Dokaz je i predstavljanje potpuno novog dvolitrenog turbodizelaša, kodnog imena EA288 Evo na simpoziju u Beču. Novi motor koristi blagi hibridni sustav s 12-voltnim starter generatorom i litij-ionskom baterijom te obećava značajno nižu potrošnju i emisije ispušnih plinova. Inženjeri su smanjili filter čestica, i ukupnu masu jedinice, te se poigrali s procesom izgaranja kako bi povećali učinkovitost motora.

U Volkswagenu tvrde kako motor zadovoljava nove, strože WLTP standarde, no zasad ne navode koliko EA288 Evo troši u kombiniranom ciklusu, tek da je prosječna emisija CO2 smanjena za 10 grama po kilometru u odnosu na prethodnika

Poznato je tek da će ga koristiti čitava paleta proizvođača Volkswagenovog koncerna uključujući Audi koji će ga montirati uzdužno, te Seat i Škodu.

Motor će biti dostupan u tri izvedbe, raspona snage od 136 do 204 KS, a snaga mu je u prosjeku porasla za 9 posto u odnosu na motor koji zamjenjuje.

  • +26
  • +23

Volkswagen Touareg

Izvor: Promo fotografije / Autor: Volkswagen

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi