Svjetske premijere

Škoda predstavila cijelu paletu noviteta: Superb, Superb iV, Superb Scout i Citigo e iV

Svjetska premijera Škode Superb iV i Citigo e iV

Svjetska premijera Škode Superb iV i Citigo e iV

Izvor: Promo fotografije / Autor: Škoda

Škoda je ušla u novu eru elektromobilnosti - predstavila je svoj prvi automobil s potpunim pogonom na struju

Dugo smo iščekivali obnovljenu perjanicu Škode, model Superb, pa iako smo znali da će se svjetska prezentacija dogoditi za svjetskog prvenstva u hokeju na ledu u Slovačkoj, nismo mogli ni slutiti da ćemo vidjeti cijelu paletu novih modela. Škoda je u četvrtak ušla u doba električne mobilnosti (eMobility) službenim otkrivanjem svoje podmarke iV, koja će se koristiti za označavanje svih budućih električnih (i hibridnih) modela marke.

Predstavljena je glavna zvijezda Škode, obnovljeni model Superb u četiri verzije; limuzina, karavan (Combi), Scout i Superb iV. Uz Superb mogli smo nazočiti premijeri malenog gradskog i potpuno električnog modela CITIGOe iV.

Svjetska prezentacija Škode Superb iV i Citigo e iV

Izvor: Promo fotografije / Autor: Škoda

Bernhard Maier, predsjednik Uprave Škode, objasnio je kako će izgledati Škodina električna budućnost: 'Dugi rasponi, kratka vremena punjenja i, posebno važno za nas u Škodi, povoljne cijene. Na taj način aktivno oblikujemo transformaciju naše tvrtke iz, recimo, proizvođača volumena u tvrtku Simply Clever za najbolja rješenja za mobilnost.'

Bernhard Maier, predsjednik Uprave Škode, na predstavljanju palete Škodinih modela

Bernhard Maier, predsjednik Uprave Škode, na predstavljanju palete Škodinih modela

Izvor: Promo fotografije / Autor: Škoda

Christian Strube, član Uprave Škode zadužen za tehnički razvoj, predstavio je dva dugo očekivana modela. Najprije je otkriven potpuno električni CITIGOe iV, a zatim Superb. 'Uvijek je poseban izazov poboljšati ono što je već fascinantan proizvod. Međutim, za naš glavnu perjanicu, Superb, to je bio izazov koji smo prihvatili sa zadovoljstvom. Naša dva elektrificirana vozila su samo početak. Mogu vam reći da je električna budućnost Škode uzbudljiva i ispunjena obećanjima', rekao je Christian Strube dok je zaokruživao svjetsku premijeru.

Škoda Superb Laurin&Klement

Škoda Superb Laurin&Klement

Izvor: Promo fotografije / Autor: Škoda

Škoda Superb

Obnovljeni Superb opremljen je najnaprednijim sustavima za pomoć vozaču, kao što je tempomat koji može predvidjeti što se događa u vožnji (Predictive Cruise Control) ili funkcijom Side Assist te najmodernijom opremom, uključujući inovativna potpuna LED Matrix prednja svjetla. Izvana ga možete odmah razlikovati po kromiranoj traci između stražnjih svjetala. S novim prednjim krajem limuzina se povećava za osam milimetara u odnosu na prošlu verziju - na 4862 milimetra, karavan za šest milimetara, na 4862 milimetra. Ostale dimenzije, međuosovinski razmak (2841 mm), širina (1864 mm) i visina (limuzina 1469 mm, karavan 1477 mm), ostaju nepromijenjene.

Jedna od glavnih inovacija u obnovljenom Superbu je iV verzija, koja dolazi s plug-in hibridnim pogonom. Ovaj prvi serijski proizveden Škodin plug-in hibrid kombinira benzinski motor 1.4 TSI s električnim motorom, što rezultira iznimno ekološkom vožnjom koja zahvaljujući izlaznoj snazi sustava od 218 KS (160 kW) i najvećem okretnom momentu od 400 Nm ne mora kompromitirati agilnost. Mjenjač mu je DSG sa šest brzina. U potpuno električnom režimu, a baterija mu je kapaciteta 13 kWh, može odvoziti udaljenost od 55 kilometara, a u kombinaciji s benzinskim motorom 850 km. Osim novog hibridnog pogona, koji ima emisiju CO2 od samo 40 g/km, postoje još tri benzinska i tri dizelska motora. Najslabija je dizelska izvedba ona s 1,6-litrenim motorom snage 120 KS (88 kW) s DSG mjenjačem sa sedam brzina. Slijedi dvolitreni dizelski motor snage 150 KS (110 kW) s mogućnošću dva tipa DSG mjenjača - sa šest ili sedam brzina. Top dizelski motor je dvolitreni TDI snage 190 KS (140 kW) sa 7-brzinskim DSG mjenjačem i opcionalnim pogonom na sva četiri kotača. Sva tri dizelska motora opremljena su SCR katalizatorom i tehnologijom AdBlue, kao i filtrom dizelskih čestica. Kod benzinaca tu je 1,5-litreni TSI motor snage 150 KS (110 kW), s mogućnošću dva tipa DSG mjenjača - sa šest ili sedam brzina. Slijedi jači dvolitreni benzinac snage 190 KS (140 kW) sa 7-brzinskim DSG mjenjačem. Najjači je benzinski motor onaj snage 272 KS (200 kW) s pogonom na sve kotače.

Superb iV također ima najnoviju generaciju sustava za informiranje i zabavu te sustav za pomoć pri pregledu područja (Area View assistance system). Izlazak na tržište se očekuje u jesen.

Škoda Superb Scout

Nova Škoda Scout 4x4

Izvor: Promo fotografije / Autor: Škoda

Još je jedan model povezan s dolaskom revidiranog Superba, a radi se o robusnoj verziji Scout, koja će se ponuditi isključivo s pogonom na sva četiri kotača te povećanim razmakom od tla. Superb Scout je za 15 mm više podignut od podloge u usporedbi s modelom Superb karavan. Štoviše, nova metalik boja mandarine (Tangerine Orange) bit će dostupna samo za izvedbu Superb Scout. Što se motora tiče, Škoda nudi Superb Scout isključivo s odgovarajućim top motorima. Tu je benzinski dvolitreni TSI motor snage 272 KS (200 kW) i najvećeg okretnog momenta 350 Nm. Snaga na kotače prenosi se DSG mjenjačem s dvije spojke sa sedam brzina. Dizel dolazi s dvolitrenim TDI motorom snage 190 KS (140 kW), najvećeg okretnog momenta od 400 Nm. I u ovoj verziji motora tu je DSG mjenjač na sedam brzina. Pogon na sva četiri kotača standardan je za obje motorne izvedbe.

Škoda Superb Combi Sportline je karavanska izvedba

Škoda Superb Combi Sportline je karavanska izvedba

Izvor: Promo fotografije / Autor: Škoda

Alain Favey, član uprave Škode zadužen za prodaju i marketing, kaže: 'Ciljani klijenti Superb Scouta vode vrlo aktivan život, često imaju obitelj, znatiželjni su putnici, bave se sportom i obavljaju aktivnosti na otvorenom. Traže automobil koji je praktičan, čvrst i vizualno ojačan. Žele prostrani automobil koji je dovoljno snažan da se nosi s bilo kojim terenom. Kao što pogon Superb Scouta na sva četiri kotača ispunjava sve ove zahtjeve, on ima jasno definirano mjesto u našoj ponudi modela.'

Prvi automobil Škode na struju

Prvi automobil Škode na struju

Izvor: Promo fotografije / Autor: Škoda

Škoda CITIGOe iV

Bratislava je također ugostila još jednu svjetsku premijeru, onu modela Škoda CITIGOe iV. Ovaj mali gradski i potpuno električni automobil s nultom emisijom idealan je za gradsku mobilnost. Nudi dovoljno mjesta za četiri osobe, natprosječan prtljažnik u svojoj klasi i domet do 265 km po punjenju. Što se punjenja tiče, ovaj potpuno električni mališan ima CCS priključak na 40 kW stanicu za punjenje strujom, kojoj treba jedan sat da se napuni njegova baterija do 80 posto. Dužina vozila je 3,6 metara.

Parametri elektromotora CITIGOe iV snage 83 KS (61 kW) omogućuju dinamičniju vožnju od braće i sestara s motorima s unutarnjim izgaranjem. CITIGOe iV premijerno je prikazan u praktično njegovoj domovini, zato što se proizvodi u Bratislavi u Slovačkoj.

  • +22
  • +19

Škoda Superb i Citigo e iV

Izvor: Promo fotografije / Autor: Škoda

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!