Ubrzana elektrifikacija

Počela je proizvodnja električnog EQC-a: I Mercedes-Benz uskočio na ovo primamljivo tržište

Prvi primjerak EQC-a sišao je s trake u Bremenu

Prvi primjerak EQC-a sišao je s trake u Bremenu

Izvor: Promo fotografije / Autor: Daimler AG - Global Communication

Zajednički udio njemačkih proizvođača na globalnom tržištu električnih automobila bit će na razini Tesle od 11,8 posto sljedeće godine, a nakon tri godine dosegnuti će oko 19 posto

Mercedes-Benz je u ponedjeljak najavio početak proizvodnje modela EQC 400 4MATIC kompaktnog crossovera, svog prvog potpuno električnog automobila iz EQ obitelji. To je prvi iz palete od 10 potpuno električnih vozila koje će Mercedes lansirati do 2025. godine. 'Počevši s proizvodnjom Mercedes-Benz EQC-a, danas okrećemo prekidač - za električnu mobilnost budućnosti', izjavio je Markus Schäfer, šef proizvodnje i opskrbnog lanca Mercedes-Benza. Inače, oznaka na sjedalima označava 1886. godinu i 'Benz Patent Motor Car' i prvi automobil na svijetu.

Model EQC 400 4MATIC kompaktni je crossover na struju

Model EQC 400 4MATIC kompaktni je crossover na struju

Izvor: Promo fotografije / Autor: Daimler AG - Global Communication

No, u ovome segmentu luksuznih električnih automobila Tesla već dominira sa svojim trojcem visokih performansi. Osim s Teslom, Mercedes se suočava s valom nadolazeće konkurencije u segmentu električnih vozila gotovo svakog velikog proizvođača automobila.

Prvi primjerak EQC-a silazi s proizvodne trake u Bremenu

Izvor: Promo fotografije / Autor: Daimler AG

EQC pokreće baterija kapaciteta 80 kilovata. Ima raspon od 445 km do 471 km kada je potpuno napunjena baterija, temeljeno na procjenama novog europskog voznog ciklusa (New European Driving Cycle ili NEDC), rekao je Mercedes. Dva elektromotora kombinirano generiraju 408 KS, omogućujući ubrzanje od 0 do 100 km/h za nešto više od 5,1 sekundi. Kombinirana potrošnja struje je 20.8 do 19.7 kWh/100 km, a kombinirana emisija CO2 je 0 g/km. Da bi se smanjila potrošnja energije, prednji električni motor je optimiziran za učinkovitost u rasponu opterećenja od niskog do srednjeg, dok stražnji motor dodaje sportskije performanse. EQC ima početnu cijenu u Njemačkoj od 71.281 eura.

  • +4
  • +1

Mercedes-Benz EQC 400 4MATIC

Izvor: Promo fotografije / Autor: Daimler AG - Global Communication

U početku će se EQC proizvoditi u Bremenu, u Njemačkoj, na istoj liniji kao i C-klasa limuzina i karavan, kao i GLC te GLC Coupe. Dok će proizvodnja za Kinu započeti će ove godine u zajedničkom pogonu u Kini. Ne očekuje se da će EQC biti u proizvodnji u SAD-u - ali dva buduća potpuno električna automobila iz njihove buduće palete će biti. Očekuje se da će tvornica Mercedesa - Vance u Alabami, početi proizvoditi model EQE crossover u drugom tromjesečju 2020. godine. Proizvodnja EQS-a u SAD mogla bi uslijediti 2022. godine. Tvornica u Alabami, koja proizvodi GLS, GLE i GLE Coupe, prolazi kroz proširenje vrijedno 1 milijardu dolara kako bi se pripremila za novu električnu liniju.

Mercedes-Benz EQC 400 4MATIC

Mercedes-Benz EQC 400 4MATIC

Izvor: Promo fotografije / Autor: Daimler AG - Global Communication

Daimler je izjavio kako očekuje da će 2025. njihova potpuno električna vozila činiti 15 do 25 posto njihove globalne prodaje. 

Osim Mercedesa, i drugi njemački proizvođači automobila; BMW, Porsche i Audi spremno prihvaćaju električne automobile dok traže načine kako globalno zadovoljiti stroge standarde emisija. Zajednički udio njemačkih proizvođača automobila na globalnom tržištu električnih automobila bit će na razini Tesle od 11,8 posto sljedeće godine, a nakon tri godine dosegnuti će oko 19 posto, predviđa LMC Automotive.

Ove godine, Porsche će lansirati svoj Taycan, električni sedan snage 600 KS. BMW očekuje da će proizvodnja njihovog poluautonomnog električnog crossovera Vision iNEXT započeti 2021. godine. Audi će ove godine početi isporučivati ​​e-tron Quattro crossover, a sljedeće godine će lansirati još dva potpuno električna automobila.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!