Rally2 kategorija propisuje 1,6-litreni 4-cilindrični turbomotor snage oko 280-300 KS i približno 420 Nm okretnog momenta. Sve je to upareno s pogonom na sve kotače i peterostupanjskim sekvencijalnim mjenjačem
Sada je postalo i službeno: Lancia se vraća u Svjetsko reli prvenstvo (WRC). Naime, legendarna talijanska marka, sada u sastavu Stellantis grupe, je pokazala prve slike i video novog reli automobila Ypsilon Rally2 HF Integrale. I sama oznaka vozila sugerira da će se Lancia najprije natjecati u Rally2 kategoriji, što bi mogla biti i odskočna daska prema svjetskoj eliti Rally1. Sada je prava prilika jer budući propisi za ultimativnu kategoriju, koji će biti uvedeni 2027. godine, imaju za cilj oživjeti ovu vrhunsku disciplinu.
Tridesettri godine nakon što je napustila vrh svjetskog relija, s osvojenih 15 svjetskih prvenstava u reliju (WRC), od čega 10 konstruktorskih i 5 vozačkih, Lancia je i dalje najuspješnija marka svih vremena u reliju.
Ovome su pridodali i tri svjetska prvenstva konstruktora u izdržljivosti (WEC), jednu pobjedu na 1000 Miglia, dvije Targa Florio i jednu Carrera Panamericana.
Lancia Ypsilon Rally4 HF
Povratak u reli je već počeo ove godine s Ypsilon Rally4 HF, koji označava početak nove sportske ere za marku, inspirirane vrijednostima i tradicijom koje su je učinile svjetski poznatom.
Homologiran u kategoriji Rally4 i namijenjen privatnim vozačima i mladim talentima, ovaj živahni trkaći automobil opremljen je turbo motorom od 212 KS, 5-stupanjskim sekvencijalnim mjenjačem SADEV, podesivim Ohlins ovjesom i namjenskim kočionim sustavom.
Lancia Ypsilon Rally2 HF Integrale
Iako zasad nema službenih podataka propisi Rally2 kategorije ocrtavaju tehničke konture novog Ypsilona Rally2 HF Integrale. Naime, sva sadašnja Rally2 vozila koriste 1,6-litreni 4-cilindrični motor s turbopunjačem i izravnim ubrizgavanjem. Očekivana snaga iznosi oko 280-300 KS i približno 420 Nm okretnog momenta. Sve je to upareno s pogonom na sve kotače i peterostupanjskim sekvencijalnim mjenjačem.
Trenutno vodeći automobili u kategoriji WRC2, kao što su Toyota GR Yaris Rally2, Škoda Fabia RS Rally2, Ford Fiesta Rally2, Citroën C3 Rally2 i Hyundai i20 N Rally2.
Bez obzira što se smatra kako je Rally2 kategorija 'tek' druga divizija svjetskog relija, s ekonomskog aspekta ovi bolidi su vrlo privlačni a, jer ova kategorija osigurava većinu elitnih natjecatelja u europskim i nacionalnim prvenstvima. Čini se da je ovo pravi smjer prema WRC Rally1 kategoriji.
Uostalom i sam proizvođač kaže nakon odlično odrađenih prvih testnih vožnji s novim Ypsilon Rally2 HF Integrale kako je ovo 'samo početak'.