Napredni istraživački laboratorij

Hyundai otvorio ‘UX Studio Seoul’: Ovo je revolucija korisničkog iskustva mobilnosti

18.07.2025 u 09:00

Bionic
Reading

Hyundai Motor Grupa ima za cilj unaprijediti korisničko iskustvo mobilnosti (UX) integrirajući uvide stvarnih korisnika izravno u dizajn i razvoj vozila. Posjetitelji mogu testirati UX koncepte pomoću VR-a, pridružiti se istraživačkim programima i istražiti softverski definiranu arhitekturu vozila (SDV) Grupe u Otvorenom laboratoriju

Hyundai Motor Grupa (Grupa) je 3. srpnja otvorila 'UX Studio Seoul' u Gangnamu – kultnoj seulskoj četvrti i središtu tehnoloških startupa. Novi participativni istraživački centar osmišljen je za zajedničko stvaranje budućih iskustava mobilnosti u suradnji s korisnicima, što označava značajnu prekretnicu u kontinuiranom putu Grupe prema inovacijama.

UX Studio Seoul jedna je od prvih otvorenih istraživačkih platformi u globalnoj automobilskoj industriji gdje kupci mogu aktivno sudjelovati u razvoju korisničkog iskustva mobilnosti (UX) i primijeniti svoja saznanja na UX koncepte. Kupci mogu slobodno istraživati različita buduća okruženja mobilnosti, sudjelovati u pionirskim istraživanjima UX-a i iz prve ruke iskusiti kako povratne informacije kupaca utječu na značajke vozila i njihov razvoj.

'Naša vizija za najbolji UX nadilazi praktičnost kako bismo potaknuli istinski inspirativno iskustvo mobilnosti', rekla je Hyolin Kim, potpredsjednica i voditeljica Grupe za strategiju značajki u Hyundai Motor Group. 'U središtu ove vizije je glas naših kupaca. UX Studio Seoul nije usmjeren na pružanje jednosmjernog iskustva – to je središte za suradnju gdje se uvidi kupaca izravno integriraju u stvarni proces razvoja vozila.'

Otvaranje UX Studija u Seulu odražava predanost Grupe revolucioniranju korisničkih iskustava usred promjene paradigme koju pokreću elektrifikacija i autonomna vožnja. Studio će pokazati sposobnost Grupe da pruži diferenciranu vrijednost u svim aspektima mobilnosti, uključujući performanse vožnje, infotainment sustave i značajke praktičnosti, osiguravajući da svaka dodirna točka poboljšava iskustvo mobilnosti kupaca.

Otvoreni laboratorij: Interakcija korisnika mobilnosti i izložbe

Prvi kat UX Studija u Seulu sadrži 'Otvoreni laboratorij', interaktivni prostor podijeljen u tri različita područja: UX testnu zonu, SDV zonu i UX arhivsku zonu. Svako područje pažljivo je dizajnirano kako bi posjetiteljima pružilo jedinstvene prilike za istraživanje vrhunskih tehnologija i istraživačkih procesa koji definiraju pristup Grupe UX-u mobilnosti.

UX testna zona nudi posjetiteljima priliku da razumiju proces istraživanja UX-a kroz tri dijela: UX uvid, UX koncept i UX validacija. UX uvid predstavlja cjelokupni proces istraživanja UX-a putem velikih zaslona. Posjetitelji mogu poslati svoje ideje o UX-u mobilnosti nakon što iskuse eksperimentalna vrata, sjedala i središnje konzole vozila opremljene ključnim UX konceptima.

UX koncept sadrži drveni studijski stolić, koji posjetiteljima omogućuje istraživanje različitih UX koncepata poput rasporeda sjedenja, značajki za pohranu i pokretnih konzola. VR uređaji omogućuju posjetiteljima da dožive te značajke u impresivnom okruženju.

UX validacija uključuje validacijski stolić za simulacije vožnje, gdje posjetitelji mogu komunicirati s raznim uređajima u vozilu kao dio virtualnog okruženja vožnje projiciranog na LED panele. Praćenje pogleda sustava prati vozačev pogled, koji se zatim analizira za procjenu i validaciju testova.

SDV (Softverski definirano vozilo ili Software-defined Vehicle) Zona ističe najsuvremeniju hardversku i softversku tehnologiju SDV-a Hyundai Motor Group, podijeljenu u dva dijela:

E&E arhitektura sadrži električnu i elektroničku (E&E) arhitekturu predstavljenu na konferenciji za razvojne programere 'Pleos 25'. Ova arhitektura smanjuje složenost sustava konsolidacijom visokoučinkovitog računala vozila (HPVC) i zonskih kontrolera te omogućuje kontinuirana ažuriranja softvera odvajanjem razvoja hardvera i softvera.

Hyundai Motor Grupa otvorila ‘UX Studio Seoul’
  • Hyundai Motor Grupa otvorila ‘UX Studio Seoul’
  • Hyundai Motor Grupa otvorila ‘UX Studio Seoul’
  • Hyundai Motor Grupa otvorila ‘UX Studio Seoul’
  • Hyundai Motor Grupa otvorila ‘UX Studio Seoul’
  • Hyundai Motor Grupa otvorila ‘UX Studio Seoul’
    +7
Hyundai Motor Grupa ‘UX Studio Seoul’ Izvor: Promo fotografije / Autor: Hyundai Motor Group

SDV testni poligon omogućuje posjetiteljima interakciju s infotainment sustavom sljedeće generacije Grupe, Pleos Connectom, temeljenim na Android Automotive OS-u (AAOS). Pleos Connect omogućuje besprijekornu integraciju mobilnih uređaja s vozilom i uključuje AI glasovnog asistenta Gleo AI, što omogućuje napredno glasovno upravljanje infotainment značajkama.

Zona arhive korisničkog iskustva dokumentira UX putovanje Grupe, nudeći izložbe senzorske tematike koje ističu prekretnice u evoluciji UX-a Grupe. Prva izložba, posvećena vizualnom iskustvu, prikazuje napredak u tehnologijama prikaza informacija, kao što su instrumentne ploče, središnje konzole, head-up zasloni (HUD) i digitalni bočni retrovizori.

Napredni istraživački laboratorij: Imerzivni istraživački prostor

'Napredni istraživački laboratorij' je imerzivni UX istraživački centar smješten na drugom katu UX Studija u Seulu. Prema Wikipediji, imerzivno iskustvo je 'percepcija fizičkog prisustva u nefizičkom svijetu.' Njegove značajke podijeljene su u tri područja: UX Platno, Soba za razvoj značajki i Soba za simulaciju – Arc. Ova područja osmišljena su kako bi olakšala dubinske studije i testiranje prototipova za UX istraživače i prethodno regrutirane kupce.

UX Platno (eng. Canvas) je višenamjenski prostor za radionice i seminare između UX istraživača i kupaca.

Soba za razvoj značajki je namjenski istraživački laboratorij za razvoj pojedinačnih UX koncepata kao što su UX autonomne vožnje, UX vozila visokih performansi i sučelje čovjek-stroj (HMI). Soba omogućuje fleksibilno preoblikovanje prostora kako bi se brzo prilagodio raznim UX konceptima i temama. Dostupan je samo UX istraživačima Hyundai Motor Group i odabranim sudionicima.

Simulacijska soba – Arc omogućuje istraživačima da validiraju svoje UX koncepte razvijene iz UX Canvasa i Soba za razvoj značajki (eng. Feature Development Room) , koristeći konfigurirani testni sustav prilagodljiv od kompaktnih limuzina do SUV-ova pune veličine, simulatore kretanja sa šest osi i veliki, zakrivljeni zaslon od 191 stupnja izrađen od 730 LED modula. Soba simulira stvarna okruženja, od globalnih gradova do trkaćih staza za visokoperformansna vozila. Podaci o korisnicima i vožnji prikupljaju se putem kamere i senzora za buduća UX istraživanja i inovacije.

Hyundai Motor Group upravlja svojim globalnim UX studijima u gradovima diljem svijeta, uključujući Šangaj, Frankfurt i Irvine u Kaliforniji, kako bi uključio povratne informacije korisnika specifične za regiju u razvoj UX koncepata. Grupa ima za cilj integrirati korisničke preferencije diljem svijeta u dizajn svojih vozila, pružajući dosljednu inovaciju i vrijednost na svim tržištima.

UX Studio Seoul zamjenjuje izvorni UX Studio, koji je otvoren u Seochou 2021. godine, nudeći prošireni i pristupačniji prostor za posjetitelje. Smješten u uredu Hyundai Motora u Gangnamu, Seulu, objekt ima za cilj učinkovitije prenijeti temeljne vrijednosti Grupe, a to je mobilnost UX, široj publici.

Prije je UX Studio služio kao interna platforma za suradnju istraživača Hyundai Motor Grupe u području planiranja, dizajna i inženjeringa vozila. Istraživanje korisnika, ključna komponenta procesa razvoja UX-a, provodilo se privatno, uz sudjelovanje odabranih kupaca.