UOČI PREMIJERE

[FOTO] Smart objavio prve slike svog eSUV-a; Novi svestrani urbani model plod suradnje Daimlera i Geelyja

24.05.2021 u 15:26

Bionic
Reading

Očekuje se da će novi peterosjed biti najveći Smartov model do sada, duljine oko četiri metra, a njegova osnova će bit Geelyjeva fleksibilna SEA arhitektura, koja će također biti temelj niza budućih Volvo modela

Smart je objavio prve najavne slike svog nadolazećeg električnog SUV-a prije punog otkrivanja automobila na salonu automobila u Münchenu u rujnu.

Marka Smart, simbol malenog gradskog mališana, nakon što je doživjela svoju električnu transformaciju, koja ju je dovela do toga da nudi modele EQ fortwo i forfour s nula emisija, sada ulazi u novo doba zahvaljujući dolasku kineskog Geelyja, koji zajedno s Daimlerom postavlja temelje za rođenje nove palete modela.

Novi urbani SUV, čiji smo vjerojatni izgled mogli prvi puta vidjeti pod nazivom Smart forstars concept 2012., će bit prvi Smartov proizvod od kada je marka postala zajedničko ulaganje Mercedes-Benza i kineske tvrtke Geely. Novi model s pet vrata poznat je pod kodnim imenom HX11 i bit će izgrađen u Kini. A skice i dva prikaza vanjštine pokazuju obris dizajna automobila, uključujući oštre farove, široke kotače i istaknute krovne rešetke.

Logotip Smart pojavljuje se na dijelu stražnje karoserije, dok su skrivene ručke na vratima, veliki panoramski krov i osvijetljeni elementi također dio dizajna automobila.

Gorden Wagener, šef dizajna Daimler Grupe je izjavio: 'Naš eSUV koncept utjelovljuje svu novu DNK Smarta. To je vizionarski pristup koji stvara novi identitet marke - ljepši, sportskiji i, naravno, puno više cool nego prije.'

Očekuje se da će novi peterosjed biti najveći Smartov model do sada, duljine oko četiri metra. Njegova osnova će bit Geelyjeva fleksibilna SEA arhitektura, koja će također biti temelj niza budućih Volvo modela.

Iz Smarta kažu da će ovaj njihov SUV biti održiv oblik putovanja za mlade obitelji, s velikom unutrašnjošću vrhunskog izgleda i stila. Glasovno upravljanje i digitalni ključ bit će standardni za svako vozilo. Kineska izvješća sugeriraju da će automobil biti opremljen straga montiranim elektromotorom maksimalne snage 200 kW, litij-ionskom baterijom kapaciteta manje od 70 kWh i dosegom kineskog NEDC testnog ciklusa većim od 500 km.

Njegova premijera se očekuje 2022.