ODLIČAN POSAO

Bugatti Rimac potpisao ekskluzivni ugovor: Volkswagen Group of America uvoze i distriburaju njihove aute u SAD-u

21.09.2023 u 09:09

Bionic
Reading

'I za marke Bugatti i za Rimac, SAD je najjače pojedinačno tržište na svijetu, stoga je važno da priredimo iskustvo prodaje i vlasništva koje dolikuje izvanrednim automobilima koje isporučujemo kupcima.' rekao je Mate Rimac

Volkswagen Group of America, Inc. (VWGoA) je objavio kako je potpisao ekskluzivni ugovor s hrvatskom tvrtkom Bugatti Rimac o uvozu i distribuciji vozila u SAD-u uključujući modele s markama Bugatti i Rimac. Uvoz i distribucija vozila Bugatti i Rimac od strane VWGoA jača postojeće sinergije između vrhunca svijeta motora s unutarnjim izgaranjem (ICE) i vrhunca svijeta električnih vozila (EV) – Bugattija, 114 godina starog luksuznog brenda s jedinim serijskim 16-cilindričnim motorom s unutarnjim izgaranjem, kao i tvorac arhitipa hiperautomobila, te Rimac, pionir vrhunske električne tehnologije hiperautomobila.

Ovim ugovorom VWGoA zadržava svoju trenutnu široku ponudu brendova od Volkswagena za masovno tržište do hiperautomobila Bugatti i Rimac. Sascha Doering, COO Bugatti America, proširit će svoju ulogu na brend Rimac.

Ugovor su tijekom Tjedna automobila u Montereyu potpisali Pablo Di Si, predsjednik i izvršni direktor Volkswagen Grupe Amerike, Mate Rimac, izvršni direktor Bugattija Rimca, Christophe Piochon, operativni direktor Bugattija Rimca i komercijalni direktor Bugattija Rimca, Hendrik Malinowski.

Pablo Di Si, predsjednik i izvršni direktor VWGoA, je rekao: 'Oduševljeni smo što nastavljamo distribuciju Bugatti vozila kroz naše novopotpisane ugovore. Naša distribucijska mreža već dugo pruža podršku i stručnost potrebnu za pružanje iskustva najviše kvalitete našim kupcima. Također smo uzbuđeni što ćemo uvoziti i distribuirati Rimac modele kroz ovu suradnju, pružajući još više raznolikosti našim kupcima.'

Mate Rimac, izvršni direktor Bugatti Rimac, je rekao: 'I za marke Bugatti i za Rimac, SAD je najjače pojedinačno tržište na svijetu, stoga je važno da priredimo iskustvo prodaje i vlasništva koje dolikuje izvanrednim automobilima koje isporučujemo kupcima. Usklađivanje i suradnja s Volkswagen grupom iz Amerike omogućit će razvoj nove prodajne mreže u Sjedinjenim Državama s golemim iskustvom i resursima koji su im dostupni, omogućujući nam da kombiniramo sve najbolje dijelove prodajne operacije na masovnom tržištu po narudžbi, usmjerenih na kupca, koji su postali zaštitni znak brendova Bugatti i Rimac.'