Započela je kampanja 'Glasovi čovječnosti' koja dočarava kako izgleda rad humanitaraca u ratom pogođenim predjelima. Kampanja se provodi u deset zemalja članica Europske unije, a trajat će od kolovoza do prosinca ove godine
Povodom Svjetskog dana humanitarnog rada Europska unija pokrenula je kampanju 'Glasovi čovječnosti' (Voices of Humanity), kojom potvrđuje svoju ulogu vodećeg svjetskog donatora humanitarne pomoći i ističe načela koja usmjeravaju njezino djelovanje u kriznim situacijama: čovječnost, neutralnost, nepristranost i neovisnost, izvijestila je Europska komisija.
U priopćenju istiću da će do kraja ove godine više od 300 milijuna ljudi trebati humanitarnu pomoć te da zato Europska unija ustraje u pružanju pomoći i spašavanju života.
U sklopu kampanje, nastoje 'potaknuti razumijevanje, ponos i osjećaj solidarnosti među građanima EU-a, osobito među mlađim generacijama u dobi od 20 do 40 godina, približavajući im stvarna lica i vrijednosti koje stoje iza europskog humanitarnog djelovanja', a Zacharias Giakoumis, voditelj Odjela za komunikacije u Glavnoj upravi Europske unije za humanitarnu pomoć ističe: 'Kampanjom želimo staviti u prvi plan temeljna načela koja vode humanitarnu pomoć EU-a. To nisu apstraktne vrijednosti, već načela koja spašavaju živote, omogućuju humanitarno djelovanje i osiguravaju da pomoć stigne ondje gdje je najpotrebnija'.
Kampanja 'Glasovi čovječnosti' približava svakodnevicu humanitarnih djelatnika na terenu, kroz dokumentarne priče, sadržaj na društvenim mrežama i suradnje s influencerima.
U središtu su kampanje priče troje humanitaraca koje podupire EU, u Gazi, Ukrajini i izbjegličkom naselju u Ugandi, i oni pružaju uvid u izazove rada na prvoj crti globalnih kriza. Kampanja se provodi u deset zemalja članica EU-a: Hrvatskoj, Češkoj, Grčkoj, Mađarskoj, Bugarskoj, Litvi, Poljskoj, Španjolskoj, Italiji i Francuskoj, a trajat će od kolovoza do prosinca ove godine.