život na mrežama

Četiri sata nakon pada Facebooka, Instagrama, WhatsAppa i Messengera javio se CTO Facebooka i napisao na Twitteru da imaju problema

04.10.2021 u 23:56

Bionic
Reading

Facebook, Instagram, WhatsApp i Messenger, dvije društvene mreže i dvije aplikacije za dopisivanje pale su u ponedjeljak čime su zahvaćeni stotine milijuna korisnika u svijetu

Riječ je o servisima u vlasništvu Facebooka koji su pali diljem svijeta.

Zasada se ne zna što je uzrok pada. Osim spomenutih aplikacija i drugi Facebookovi proizvodi poput Workplacea su također prestali raditi.Velik broj prijava nedostupnosti Facebooka vide se i na stranici downdetector.com koja bilježi prijave o problemima s aplikacijama.

"Stranica je nedostupna" ili "nemoguće pronaći adresu servera", stajalo je mnogima na Facebooku nakon 18 sati.

Andy Stone, glasnogovornik Facebooka na Twitteru je na napisao da rade na rješavanju problema.

Društvena mreža Instagram putem Twittera poručila je da 'trenutno prolaze kroz teška vremena i da korisnike mole za strpljenje.

WhatsApp se također obratio korisnicima putem Twittera:

'Svjesni smo da neki ljudi trenutno imaju problema s korištenjem WhatsAppa. Radimo na tome da stvari vratimo u normalu i poslat ćemo ažuriranje ovdje što je prije moguće'.

Web stranica Downdetector navodi 50.000 slučajeva u kojima su ljudi prijavili probleme s Facebookom ili Instagramom. Padom navedenih društvenih mreža pogođen je znatno veći broj ljudi, navodi Reuters.

Problem s WhatsAppom prijavilo je 35 tisuća korisnika, s Messengerom oko 10.000.

Facebook je ove godine već doživio sličan problem u ožujku i srpnju.

U večernjim satima problemi su se javili i na društvenoj mreži Twitter.

Korisnici te mreže javljaju da je najučestaliji problem nemogućnost otvaranja i pregleda komentara na objavama.

Četriri sata nakon što je svijet društvenih mreža stao, odnosno oko 22 sata po hrvatskom vremenu oglasio se i Mike Schroepfer, glavni direktor za tehnologiju u Faceboku koji je na Twitteru napisao kako imaju problema te kako 'timovi rade što je brže moguće kako bi riješili problem i povratili uslugu',