STAR WARS ZA DJEČAKE

LEGO se uvjetno ispričao zbog incidenta s djevojčicom u Arena centru

  • Autor: S. S.
  • Zadnja izmjena 27.10.2015 15:15
  • Objavljeno 27.10.2015 u 15:15
LEGO Star Wars

LEGO Star Wars

Izvor: Pixsell / Autor: Richard Pohle/News Syndication

Društvenim mrežama u Hrvatskoj proširio se post Dejana Božića koji je na Facebooku objavio da je njegovoj kćeri zabranjen pristup igraonici Lego Star Wars u zagrebačkoj Areni uz objašnjenje da je ona djevojčica, a Star Wars je samo za dječake. Nakon što je informaciju prenio portal o rodu, spolu i demokraciji Libela, uslijedilo je mnogo osuda tog čina koji učvršćuje stereotipne podjele u hrvatskom društvu, koje i u 21. stoljeću obilježavaju patrijarhalni obrasci. Konačno, jutros je stigla isprika LEGO grupe

'Danas sam doživio kod vas nevjerojatnu stvar za koju još uvijek ne mogu povjerovati da se to desilo i može desiti u današnje vrijeme. Gore na katu pokraj trgovine bila je igraonica Lego Star Wars i u nju sam htio pustiti kćer da se poigra 10-ak min. Na samom ulazu hostesa joj nije dozvolila ulazak već nas je uputila u prizemlje na Lego Friends - razlog je to što je ona DJEVOJČICA i djevojčice gore ne mogu ući već samo dečki. Star Wars je samo za dečke, a cure mogu na igraonicu Lego Friends. Prestrašno. Svaka čast, #Lego', objavio je Dejan Božić na stranici LEGO Store Hrvatska na Facebooku.

Uslijedili su brojni iskazi ogorčenih fejsbukovaca, pa je tako i pod reklamni post o figuricama za predstojeću Noć vještica Ivana Briški poručila: 'Pretpostavljam da je ovo 'prestrašno' za djevojčice.' Na to odgovara Zorana Bebić Juričić: 'Nije. One su vještice.' Hana Kuharski savjetuje: 'Bolje se brinite o liječenju svojih seksističkih radnika nego o tom. Odvratno.' U idućem postu LEGO poziva na besplatno slaganje, Monthly Mini Building, na što udruga RODA - Roditelji u akciji moli da se 'jasno naznači djeca kojeg spola su dobrodošla, kako bi roditelji spriječili dječja razočaranja kada im se zbog krivog spola zabrani ulaz'.

Libela upozorava da se rodne podjele među djecom koje se stvaraju od najranije dobi i što je vidljivo na različitim primjerima - od igračaka do knjiga koje su namijenjene isključivo djevojčicama ili dječacima - kasnije nastavljaju nizom bespotrebno rodno obojenih predmeta, poput paste za zube, napitaka i prehrambenih proizvoda. 'Takve su podjele u potpunosti promašene i besmislene budući da rod djeteta nema niti bi trebao imati ikakve veze s njegovim/njenim interesima', piše Libela podsjećajući da je letak koji se prilaže uz LEGO-ove igračke s porukom da nisu namijenjene isključivo jednom rodu rezultat kritika upućenih tvrtki zbog rodnih stereotipa još 2012. godine.

Povodom incidenta u Arena Centru, LEGO se jutros oglasio isprikom, iako nije otvoreno priznao da je djevojčici zabranjen pristup igraonici Star Wars. Ispriku LEGO Grupe 'vezano uz negodovanje javnosti oko održanog događanja LEGO Star Wars u Zagrebu' prenosimo u cijelosti.

Nastavno na jučerašnje negodovanje javnosti po društvenim mrežama, koje je izazvao komentar jednog roditelja o nemogućnosti sudjelovanja djevojčica na LEGO Star Wars događanju, održanom 24. i 25. listopada 2015. ispred LEGO Storea Zagreb u Arena Centru Zagreb. Organizator događanja, LEGO Grupa tim povodom dostavlja javnu ispriku.

'LEGO grupa posvećena je inspiriranju i razvoju djece kroz igru LEGO kockicama svugdje u svijetu. U skladu s našom misijom želimo približiti LEGO igru djeci, bez obzira na njihovu dob, spol i interese.

Ako je iskustvo bilo kojeg posjetitelja u igraonici LEGO Star Wars u Zagrebu dovelo do toga da se sva djeca nisu osjećala dobrodošla, iskreno se ispričavamo.

Prema informacijama kojima raspolažemo, događaj LEGO Star Wars koji je održan u našoj organizaciji, u Zagrebu 24. i 25. listopada 2015. u Arena Centru Zagreb, posjetilo je preko 1.000 djece, i djevojčica i dječaka, koja su se izvrsno zabavila igrom lego-kockicama.

Sve povratne informacije posjetitelja, u svrhu poboljšanja našeg rada i ubuduće su dobrodošle, kao i njihova pojedinačna iskustva koja uvijek mogu direktno uputiti na našu korisničku liniju', izjavila je u ime LEGO grupe Andrea Faflíková, Regional PR & Event Manager, Engagement Marketing, LEGO Central and East Europe, Middle East and Africa (CEEMEA).

Pratite nas na društvenim mrežama:

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!