Pokretanjem chatbota, u suradnji s Infobipom, na dvije najkorištenije aplikacije za komunikaciju (WhatsApp i Viber), SPAR je postao jedini retailer koji je dostupan na obje platforme s konverzacijskim chatbotovima, priopćili su iz trgovačkog lanca
Od 28. travnja svi korisnici mogu pristupiti chatbotovima skeniranjem QR kodova te odabrati neku od ponuđenih opcija unutar botova. SPAR chatbotovi pružaju servisne podatke te time olakšavaju kupcima pronalazak trgovine koja radi nedjeljom za čak četiri nedjelje unaprijed, najbliže SPAR ili INTERSPAR trgovine, provjeru radnog vremena te pregled tjednih ponuda, navode iz trgovačkog lanca u priopćenju.
Ove navedene funkcionalnosti dostupne su u obje platforme: WhatsApp i Viber. Korisnici WhatsAppa mogu koristiti i opcije: dobiti dodatne informacije o poslovnicama (broj telefona, Toploteka), provjeriti otvorena radna mjesta, te chatati s LIVE agentom.
Putem WhatsApp aplikacije moguće je poslati zahtjev za provjerom dostupnosti artikala i priložiti fotografiju traženog artikla, ili jednostavno poslati Otvoreni upit za bilo koju drugu temu.
'Uvođenje chatbotova još je jedan važan korak prema digitalnoj transformaciji. Današnji kupci očekuju brzu, jednostavnu i personaliziranu komunikaciju – i upravo to im ovim rješenjima omogućujemo. Ponosni smo što smo prvi maloprodajni lanac u Hrvatskoj koji kupcima nudi ovako napredan oblik podrške', izjavio je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatske.
Mirza Hadžić, direktor prodaje Infobipa za Europu, izjavio je: 'U partnerstvu s trgovačkim lancem SPAR integrirali smo našu inovativnu chatbot tehnologiju kako bismo kupcima pružili jednostavno i intuitivno korisničko iskustvo. Ova inicijativa ne samo da pojednostavljuje način na koji kupci komuniciraju s trgovačkim lancem SPAR, već i odgovara sve većim očekivanjima suvremenih potrošača. U Infobipu smo ponosni što možemo pomoći u stvaranju rješenja koje je jednako osobno koliko i snažno – spajajući tehnologiju s ljudskim iskustvom. Veselimo se nastavku suradnje i budućim projektima.'