DOISTA ŠTETA!

Ovo je nikada objavljeni Legacy of Kain iz 2012. godine

24.02.2015 u 15:14

Bionic
Reading

Najveći fanovi vampirskog serijala Legacy of Kain i dan danas žale zašto igra, unatoč kultnom statusu, nije dobila nasljednika. U ovom članku donosimo im razlog da briznu u plač!

Nepreboljena ljubav gotovo svih PC gejmera čija karijera seže do srednjih devedesetih definitivno je Legacy of Kain, Codemastersova akcijska avantura zahvaljujući kojoj danas gledamo igre poput Shadow of Mordora. Ova iznimno popularna serija akcijskih avantura u žanr je donijela krajolike koji se izmjenjuju, dinamičnu 3D borbu i priču koja se protezala kroz mnogo (ponekad žanrovski nepovezanih) videoigara.

Sudeći prema velikoj raspravi na NeoGafu, korisnik Mama Robotnik javnosti je donio čak pola sata gameplaya iz nikad objavljenog Legacy ofKain: Dead Sun. Ovaj naslov bio je čak dvije godine u produkciji pod Climaxovim krovom, a njegovi glavni junaci bili su Asher i Gein, čuveni vampirsko-ljudski duo iz originalnog Legacy of Kaina.

Nepotrebno je spominjati kako kompleksnost svijeta smještenog pet godina nakon posljednjeg Legacy of Kaina ima toliko sjajnih detalja koji dodatno trljaju sol u ranu pravim ljubiteljima igre, da je to gotovo tragično. Svijet ispunjen neplodnim ljudima i rapidno evoluirajućim vampirima, osuđen na vječnost bez sunca i vječito propadanje pod budnim okom zlog božanstva gotovo je fantastičan. U distopijskom, dark fantasy smislu, naravno.

Igra i njeni prethodnici, prije svega karakteristična je po kombiniranju fizičkog i duhovnog svijeta među kojima igrač svojevoljno putuje. Također, koncept prema kojem Asher kontrolira Gainovo vampirsko tijelo dok bestjelesni vampir svojim komentarima apstraktnim krajolicima daje novo značenje, jednostavno je predobar.

Legacy of Kain: Dead Sun


Prava je šteta vidjeti kako je Square Enix igru ugasio tijekom rane alfa faze te izgrađene resurse dijelom iskoristio za osrednji timski naslov Nosgoth. Legacy of Kain: Dead Sun mogao je biti fenomenalan, a razlog zašto ga danas ne gledamo na konzolama i računalima vjerojatno leži duboko u izdavačevim korporativnim arhivama.