MERIDDA

Ova domaća aplikacija želi vas riješiti stresa

  • Autor: Miroslav Wranka
  • Zadnja izmjena 21.02.2015 14:30
  • Objavljeno 02.03.2017 u 09:37
Tihana Petričević Meridda

Tihana Petričević Meridda

Izvor: tportal.hr / Autor: Miroslav Wranka

Pokretačica Meridde, aplikacije koja je osvojila hub:raumovu stipendiju po završetku programa obuke pri hrvatskom ogranku Founder Institutea, nada se kako će nakon prve godine rada imati gotov prototip i 50 tisuća korisnika

Meridda je nastala u suradnji sa stručnim dijelom tima s pretežno medicinskim znanjem. Njihovo dugogodišnje iskustvo i rad s ljudima/pacijentima je bilo od presudne važnosti u formiranju same ideje.

'Osnovna koncepcija Meridde je postavljena. Napravljeno je ispitivanje tržišta i finaliziran poslovni plan. Imamo solidne temelje na osnovu kojih možemo graditi dalje. Sve ostalo ćemo razviti u hodu. Sa razvojem prototipa još nismo počeli. Trenutno smo u pregovorima s više razvojnih programera o mogućnostima poslovne suradnje. Nadamo se da ćemo do prototipa doći tijekom narednih par mjeseci', kaže Tihana Petričević, koja je pokrenula Meriddu.


Stalnu postavu trenutno čine četiri člana. Uz Tihanu, tu su Diana Ercegović (liječnica i nutricionistica), Izabela Baničević (liječnica) i Jelena Capak (fitness trenerica). Tihana je jedina zasad u projektu na punom radnom vremenu. Ostali se uključuju po potrebi.

Tihana je razvoj aplikacije dosad financirala prvenstveno vlastitim sredstvima. 'Inicijalna novčana ulaganja i nisu tako velika, ako se pri tom ne računa uloženi rad, trud i istraživanje', objašnjava.

Aplikacija je predviđena za iOS i Android. U prvom izdanju će nuditi ono što ima najveću vrijednost za samog korisnika. Moći ćete izmjeriti svoj nivo stresa, a na osnovu toga aplikacija će vam ponuditi najbržu moguću soluciju za smanjivanje napetosti.

Kasnije slijedi razvoj složenijih softverskih komponenti koje će uključivati analitičke podatke i preporuke iz područja nutricionizma, fitnessa i tehnika opuštanja.

Monetizacija je u planu već sad. Odabrali su tzv. freemium model, što znači kako će osnovne funkcionalnosti biti besplatne, dok ćete za napredne morati nešto platiti.

'Nakon godinu dana bit ću prezadovoljna ako ćemo imati gotov funkcionalni prototip, s do 50 tisuća korisnika', kaže Tihana.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi