nove opcije

LinkedIn postaje sve sličniji Facebooku, uvodi nekoliko vrlo prepoznatljivih značajki

  • Autor: Damir Rukavina
  • Zadnja izmjena 30.09.2020 11:06
  • Objavljeno 30.09.2020 u 11:00
tportal

Izvor: Wikimedia Commons / Autor: NN

Najpoznatija društvena mreža za poslovnjake uvodi priče i poboljšane instantne poruke, značajke koje će ju učiniti vrlo sličnom Facebookovim platformama

LinedIn je, pored novog dizajna, uveo i nekoliko novih značajki - društvena mreža sada podržava Storiese, kao i video mitinge unutar same aplikacije.

Profesionalni Storiesi

LinkedIn se pridružio brojnim platformama koje nude Storiese. Društvena mreža je objavila detalje o novoj značajki u objavi na službenom blogu Linkedina. Linkedinovi Stories su vrlo slični onima na Facebooku i Instagramu te omogućavaju snimanje kratkih videoisječaka koji na profilu ostaju 24 sata. Stvaranje priča o poslovnom životu profil može učiniti puno uspješnijim na Linkedinu.

Priče se može snimati i objavljivati direktno putem Linkedinove aplikacije. Linkedin također omogućava slanje naljepnica, teksta, kao i spominjanja drugih korisnika u pričama. Ako netko želi odgovoriti na priču, moći će poslati poruku ili reakciju. Stories za Linkedin trenutno su dostupni samo u SAD-u, Kanadi, Francuskoj, Australiji, Brazilu, Nizozemskoj i UAE-u, no uskoro bi trebali postati dostupni globalno.

Nove značajke za poruke

Linkedin je u drugoj objavi također objasnio kako će raditi nove poruke u Linkedinu. Poruke će sada dobiti integraciju sa Zoomom, Microsoft Teamsima i BlueJeansima. Ova integracija omogućava pokretanje video poziva iz novog ili postojećeg razgovora na Linkedinu. Razgovori će imati ikonicu koja će pomoću poveznice iz aplikacije moći pokrenuti video miting u izabranom programu ili ugovoriti video poziv za kasnije.

tportal

Izvor: Screenshot / Autor: Microsoft

Pored korisnog alata za video pozive, Linkedin je uveo i nekoliko nadogradnji za slanje poruka. Poruke je sad moguće urediti i brisati, a uvedene su i reakcije, grupno uređivanje poruka i pozivanje drugih u razgovor.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!