U KAMPUSU

Infobip proslavio završetak ljetnog pripravništva u Vodnjanu

31.07.2025 u 11:28

Bionic
Reading

U Infobipovu kampusu u Vodnjanu održana je svečanost povodom završetka ovogodišnjeg ljetnog pripravničkog programa, u kojem je sudjelovalo 40 studenata iz Hrvatske i BiH, konkretno iz Vodnjana, Zagreba, Splita i Sarajeva. Program se provodio u više od deset odjela, uključujući inženjering, ljudske resurse i poslovni razvoj, a sudionicima je omogućio rad na stvarnim projektima, mentorsku podršku i strukturirani onboarding, priopćili su iz tvrtke

Prema podacima koje je objavila kompanija, Infobip je samo ove godine zaposlio 82 bivša pripravnika iz regije, čime dodatno potvrđuju da pripravnički program predstavlja važan alat za regrutaciju i dugoročni razvoj kadrova unutar tvrtke.

'Pripravništvo mi je pružilo uvid u rad globalne tvrtke, od organizacije do timske suradnje. Posebno su mi značile svakodnevne razmjene znanja i rad na stvarnim projektima', izjavila je Lucija Skorić, pripravnica u odjelu operacija. Tijekom ovogodišnjeg ciklusa, Infobip je za svaki pripravnički program zaprimio više od tisuću prijava.

Pripravnici su imali priliku uključiti se u svakodnevni rad timova i steći konkretna iskustva, a mnogi su istaknuli otvorenu i inkluzivnu radnu atmosferu. 'Najviše me dojmila kultura u kojoj se žive vrijednosti tvrtke', rekao je Tin Rajković, pripravnik u odjelu za tržišni rast.

Infobip trenutno zapošljava više od 3500 ljudi u više od 70 zemalja svijeta. Tvrtka razvija vlastitu komunikacijsku cloud platformu koja, prema internim podacima, svakodnevno doseže oko 70 posto svjetske populacije. U sklopu strategije zadržavanja i razvoja zaposlenika, Infobip provodi niz internih programa, uključujući mogućnost rada iz inozemstva, rotacije među timovima i uredima, razvojne smjernice te karijernu mobilnost unutar kompanije.

Potpredsjednik za ljudske potencijale, Marin Bezić, istaknuo je da Infobip posebnu pažnju posvećuje razvoju ljudi koji ostaju unutar kompanije: 'Snažno vjerujemo da najbolje inovacije dolaze od onih koji su rasli unutar firme i upoznali različite segmente poslovanja.'

Tvrtka se posljednjih godina istaknula i kroz međunarodna priznanja, uključujući tri uzastopna uvrštavanja u Gartnerov Magic Quadrant, te kroz partnerstva s globalnim brendovima poput momčadi MoneyGram Haas F1.