JOŠ JEDNA AKVIZICIJA

Huffington Post postao centar AOL-ovog blogerskog carstva

07.02.2011 u 09:53

Bionic
Reading

Američki internetski div AOL kupio je mrežu blogova Huffington Post za 315 milijuna dolara, postavivši osnivačicu Ariannu Huffington glavnom urednicom sadržaja u AOL-u

Pokrenut 2005. godine, Huffington Post je primarno blog koji donosi novosti i politički komentar, ali pokriva i zabavu, ekologiju, biznis, medije i druga područja. Riječ je o jednom od najvećih blogova uopće, koji se kasnije proširio u mrežu blogova, pa tako danas postoje i lokalne verzije, primjerice za područje Chicaga, New Yorka, Los Angelesa i Denvera.

AOL već posjeduje tehnološke blogove Engadget i TechCrunch, a ova treća akvizicija, vrijedna 300 milijuna dolara u gotovini te 15 milijuna u dionicama, donijet će mu, osim novih originalnih sadržaja, još jednu ogromnu internetsku zajednicu - Huffington Post, naime, ima oko milijun komentara svaki mjesec.

Politika je AOL-a da se ne miješa u sadržaj i rad blogova koje preuzme, pa tako Engadget, jedan od ponajboljih tehnoloških blogova, već godinama veselo funkcionira u vlasništvu AOL-a. Vjerujemo da će tako biti i dalje, pogotovo jer će Arianna Huffington sada nadgledati Engadget, TechCrunch, AutoBlog i druge blogove u vlasništvu AOL-a.

'Kombinirajući HuffPost s AOL-ovom mrežom stranica, snažnom videoinicijativom, lokalnim fokusom i međunarodnim dosegom, znamo da stvaramo kompaniju koja može imati ogroman utjecaj te koja će imati globalno čitateljstvo na svim zamislivim platformama', napisala je Arianna Huffington u novom postu na blogu komentirajući tu akviziciju.