USPJEŠNA FRANŠIZA

Hrvatski potpis u svijetu: Muzej Iluzija pohvalio se rekordnim rezultatima u 2023.

08.01.2024 u 21:10

Bionic
Reading

Originalni hrvatski koncept Muzej Iluzija završio je 2023. godinu s rekordnim brojkama i najuspješnijim razdobljem u poslovanju, izvijestili su iz tima Metamorfoza

Muzej Iluzija, koncept koji je nastao na ideji osnivača i vlasnika Muzeja Iluzija u Zagrebu, Tomislava Pamukovića i Roka Živkovića, najveći je i najbrže rastući lanac privatnih muzeja u svijetu. Trenutno broji preko 45 lokacija u 25 država svijeta na 4 kontinenta, a ekspanzija cijelim svijetom i dalje je u fokusu, s posebnim naglaskom na Zapadnu Europu i Sjevernu Ameriku.

Privukli su više od 10 milijuna posjetitelja diljem svijeta kao atrakcija i za lokalce i turiste, a poslovanjem su, tvrde iz Metamorfoze, zadovoljni i njihovi franšizeri.

Najveći Muzej Iluzija na svijetu i pohod na SAD

Godinu 2023. obilježila je ekspanzija Muzeja Iluzija, posebice pohod na SAD, među čijim otvorenjima se ističe ono u Las Vegasu. Tamo je otvoren dosad najveći Muzej Iluzija na svijetu, ujedno i korporativni, što podrazumijeva da je cijelim projektom upravljao tim iz Zagreba. Prema tom poslovnom modelu u ovoj godini otvoreni su još i muzeji u Charlotteu, Atlanti, Minneapolisu i Denveru.

Novi franšizni muzeji u SAD-u nalaze u gradovima kao što su Austin, Houston, Montreal, Pittsburgh i Scottsdale, te u europskim gradovima Marseille i Bordeaux. Skorašnja otvorenja planiraju se i u San Diegu, Clevelandu, Seattleu, ali i Copenhagenu.

Veliki uspjeh za Muzej Iluzija na Europskim nagradama franšiza

Na cijenjenom natjecanju za europsku franšiznu nagradu u Bruxellesu, Muzej Iluzija osvojio je srebrnu nagradu u kategoriji International Brand, a bio je nominiran i u kategoriji Najbolje europske franšize.

Ovo je prvi put da je jedna franšiza nominirana u dvije kategorije na ovom renomiranom natjecanju.

  • +2
Metamorfoza, Muzej Iluzija Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Bojan Zibar

Hrvatski potpis na globalnoj razini

'Muzej Iluzija ponosno nosi hrvatski predznak. Posebnost ovog projekta je i da svi eksponati za muzeje diljem svijeta nastaju u Hrvatskoj, od strane predanog istraživačko-razvojnog tima.

Interaktivni eksponati omogućuju posjetiteljima muzeja da kroz zabavu i smijeh nauče kako funkcionira ljudski mozak, a svoje uzbudljive doživljaje dijele na društvenim mrežama i tako potiču daljnji interes. Ovaj globalni uspjeh potvrđuje da je jezik zabave u kombinaciji s edukacijom zbilja univerzalan', navode iz Metamorfoze.

Metamorfoza - tim koji stoji iza uspona

Ovaj originalno hrvatski koncept začet je na ideji osnivača Tomislava Pamukovića i Roka Živkovića, no velika uloga u uspjehu brenda Muzeja Iluzija pripada Metamorfozi. U pitanju je relativno mlada hrvatska tvrtka iz Zagreba, pod vodstvom direktora Tea Širole, koja je vlasnik franšize i upravlja globalnom mrežom Muzeja Iluzija diljem svijeta.

Upravo tim Metamorfoze Muzeje diljem svijeta vodi kroz sve faze njihovog nastajanja, od izgradnje do svakodnevnog upravljanja, i to iz zagrebačkog ureda.

Broj zaposlenih u Muzeju Iluzija raste

U prethodnoj godini zagrebački tim trostruko je narastao te će i u 2024. nastaviti s valom zapošljavanja. 'Uvijek su u potrazi za stručnjacima raznih tehničkih i društvenih usmjerenja koji imaju želju iz Hrvatske raditi na razvoju globalnog koncepta, ali i surađivati s brojnim vanjskim suradnicima i agencijama te u projekte uključivati, kad god je to moguće, hrvatske kompanije i kreativce', ističe se u priopćenju.