WEB STRATEGIJA

Dodijeljena Zlatna nagrada za Web poslovanje 2010.

18.06.2010 u 14:19

Bionic
Reading

U zagrebačkom Hypo EXPO centru je 17. lipnja 2010. održana dodjela Zlatnih nagrada Web Strategije u sklopu konferencije o web trgovini pod nazivom Web Strategija 8 – Istinom do kupca

Zlatna nagrada Web:: Strategije je dodijeljena u kategoriji za doprinos i inovaciju u Web poslovanju 2010, a nagrađena su sljedeća tri projekta:

'Bicikli.hr' tvrtke Capriolo d.o.o.
'Vanity' projekt Miroslava Varge
'Kolektiva' tvrtke Kolektiva web d.o.o.

Čestitamo svim dobitnicima ovih zasluženih nagrada, a evo što je o dobitnicima rekao u ime ocjenjivačkog odbora – Siniša Gavrilović koji je nadzirao rad žirija:

'Kao školski primjer projekta koji svojom funkcionalnošću, vizualnom dotjeranošću i pristupom posjetitelju promiče poslovanje putem Interneta izabran je Bicikli.hr. Ocjenjivački odbor smatra da je jedan od osnovnih uzroka lošije internet prodaje u Hrvatskoj upravo i nedostatak kvalitetnih web odredišta pa je odlukom da nagradi upravo ovaj projekt htio ukazati na izuzetno pozitivan i hvale vrijedan primjer u pristupu on line poslovanju.'

Drugi projekt 'Vanity' (hrv. sujeta) koji po mišljenju članova odbora zaslužio visoku ocjenu je inovativan pristup AdWords oglašavanju. Projekt je napravljen po uzoru na amerikanca Aleca Brownsteina, a svojim je rezultatima i iznimno inovativnom pristupom pomaknuo okvire internet oglašavanja u Hrvatskoj. Odbor je svjestan da će izbor ovog rješenja izazvati i pokoju kritiku, no odlučuje ga nagraditi upravo iz razloga što smatra da u promicanju poslovanja ne treba bježati od ideja koje su uspjele vani ako su prilagođene posebnostima i moguće ih je realizirati na domaćem tržištu.

Upravo je i projekt Kolektiva.hr, treći najbolji po mišljenju ocjenjivačkog odbora, jedan takav projekt. Ideja članova kupaca koji svojom brojnošću značajno utječu na cijenu proizvoda iz teorije je u praksu na domaćem tržištu provela Kolektiva. Iznimno kvalitetno odrađena uz naglasak kako na potrebe kupca tako i na želju za promocijom prodavatelja, spojio je ono što je većina smatrala nespojivim i – uspio!'

S obzirom na zanimljivu temu e-poslovanja, e-trgovine te poslovnih modela nove ekonomije koji sve više jačaju na domaćem webu, prijavio se veliki broj sudionika i stvorio dodatne organizacijske zahtjeve na samoj konferenciji koja je bila u potpunosti rasprodana. Zaslugu za ovakav interes nose i profesionalci koji su govorili o svojim iskustva u web poslovanju - Hrvoje Prpić (HGspot), Hrvoje Bujas (GoHome), Goran Peuc (Nivas), Davor Runje (Drap; KupiMe.hr), Jeff Treichel i Martina Usmiani (Kolektiva.hr), Ines Lisak Pavlović (Raiffeisenbank Austria), Marko Radelić (logIT internet usluge), Vatroslav Škare (Ekonomski fakultet u Zagrebu), Domagoj Cerovac (Večernji shop), Gordan Orlić (Web tvornica) te drugi stručnjaci.

Konferencija je održana uz brojne organizacijske partnere te uz zlatno sponzorstvo najbrže rastućeg komercijalnog fan page-u u Hrvatskoj - KupiMe.hr; srebrno sponzorstvo Raiffeisen Bank Austria s projektom 'eToMiTreba', zatim tvrtke za izradu web stranica Virtus Dizajn, tvrtke Profil.hr powered by Trikoder, studija za razvoj web stranica – logIT internet usluge, odlične obrazovne Visoke škole za informacijske tehnologije - Vsite te brončano sponzorstvo - Avalon Premium Hosting, Zagrebačka škola ekonomije i managementa - ZŠEM, te PLIVA.

Ujedno, organizatori su najavili 9. Web Strategiju koja će se održati u studenom 2010. godine s temom o internetskom marketingu. Prijave po jeftinijoj cijeni biti će moguće uskoro na službenoj stranici konferencije