udružili snage
Bellabeatov pametni nakit za žene dostupan na Answear platformi u 11 europskih zemalja

Ivy, Bellabeat
Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Bellabeat
Suradnja između vodeće europske modne internetske platforme i hrvatske tehnološke tvrtke sa svjetskom liderskom pozicijom započela je na inicijativu Bellabeat tima, a potvrdila se nakon detaljnog istraživanja.
Sandra Gašparić, Country Managerica za Hrvatsku i Sloveniju, istaknula je kako je Answear sretan jer ima priliku surađivati s lokalnim tvrtkama, posebice kad je riječ o slovensko-hrvatskom Bellabeatu jer se upravo regionalno Answear poslovanje odvija u spomenutim zemljama.
-
tehno razgovor
Bellabeat u poslovnom zaokretu: Svi podaci vezani za menstrualni ciklus i trudnoću šifrirat će se i nitko neće moći do njih bez osobne lozinke
-
podatkovna ekonomija
Bellabeat šifrira podatke: 'Bez tajnog ključa nitko ih ne može pročitati'
-
revolucija u svijetu pametnog nakita
Bellabeat vam predstavlja IVY, prvi pametni nakit stvoren isključivo za žene
Ivy proizvod nasljednik je Bellabeat Leafa, prvog pametnog nakita kojeg je Business Insider proglasio najboljim pametnim nakitom te koji je do sada prodan u više od dva milijuna komada. Pametna narukvica pruža 24/7 podršku i analitiku svojim korisnicama. Ivy je vodootporan, pristaje svakoj odjeći i dizajniran je za nošenje u svakom trenutku uz do osam dana trajanja baterije.

Ivy
Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Bellabeat
Uz kupnju pametne narukvice Ivy, Bellabeat daje šest mjeseci pretplate na Bellabeat Wellness Coach čime možete zaokružiti svoju wellness priču; od praćenja biometrijskih podataka, uvida u vaše navike i stil, do personaliziranog coachinga i pristupa bazi s preko 200 videa raznih vježbi, zdravih recepata, joge lica, akademije njege kože, raznih vrsta meditacija, podrške novim majkama.
'Ne postoji aspekt mog života u kojem mi Ivy na neki način ne pomaže jer se na kraju ipak sve svodi na brigu o vlastitom zdravlju', napomenula je Urška Sršen, suosnivačica Bellabeata.
'Svi smo skloni zaboraviti kako je svaki aspekt našeg života važan, naš san, naš posao, naše slobodno vrijeme. Ivy se jednostavno uklapa u dnevnu rutinu i suptilno podsjeća da se više odmarate, više vježbate, više pijete vode, više meditirate. Sve što je potrebno kako bi dosegnuli zdraviju verziju sebe. Praćenje vlastitih navika i življenje u skladu s time je već godinama način života u Americi gdje je zapravo i sjedište naše kompanije. Drago mi je da se 'trend' praćenja počeo širiti i u Europi. Upravo iz tog razloga sretna sam što ćemo suradnjom s brendom Answear svoj proizvod približiti korisnicama u 11 europskih zemalja', dodala je Urška.
Ovim je poslovnim potezom Answear nagovijestio dodatno proširenje ponude u kategoriji Home & Lifestyle s ciljem uvrštavanja proizvoda koji će utjecati na poboljšanje kvalitete života kupaca.