KOPIJA JE KOPIJA

Poljska verzija ‘50 nijansi sive’ ponovno doživjela totalni fijasko: Ni vruće scene seksa nisu ih spasile od užasnih ocjena i kritika

09.05.2022 u 17:31

Gledatelji su tijekom 2020. Imali priliku pogledati poljski erotski triler ‘365 Days’ koji su brzo nakon toga prozvali svojevrsnom kopijom naveliko poznatog filma ’50 nijansi sive’. Unatoč lošim kritikama struke. , ali i gledatelja, produkcija se odvažila na novi nastavak koji je nažalost prošao još lošije

Na Rotten Tomatoes ocijenjen je nulom, a prema IMDb-u ima svega 2,6 od 10, ali ni to nije omelo poljsku produkciju da se baci na stvaranje još jednog nastavka erotskog filma ‘365 Days’, ovoga puta pod imenom ‘365 Days: This Day’. I u ovom nastavku očekuje nas niz slikovito prikazanih erotskih scena između Massima i Laure.

Međutim, iako su kontroverzne scene seksa pokušavale biti što vjerodostojnije, film je bio kažnjen zbog svog ‘dosadnog’ seksa, tvrde komentari gledatelja. Uzbudljive scene pune strasti između Laure, koju igra Anna-Maria Sieklucka (29), i njezinog mafijaškog supruga Massima, kojeg glumi Michele Morrone (31) nisu se ni ovoga puta pokazale kao formula za uspjeh.

Izgleda da je teško dostići fenomen ’50 nijansi sive’ koji je osim filmskim svijetom, zaludio publiku diljem svijeta u pisanom obliku, kroz knjige.

Izvor: Društvene mreže / Autor: Netflix

Zapravo ‘365 Days’ je još jednoj adaptacija knjige iz erotske trilogije autorice Blanke Lipinske. Priča prati Lauru koju otima šef talijanske mafije Massimo. Njegov je plan krajnje zabrinjavajući; odluči je držati godinu dana u ropstvu i daje joj točno toliko da se zaljubi u njega. Film se brzo transformira u, kako brojni kritičari tvrde, izuzetno eksplicitan sadržaj odnosno ‘soft-porn’, ali ni to nije jedini razlog zašto je potaknuo masu kontroverzi.

Naime, u novom nastavku na udaru se našla posebno jedna scena. Riječ je o sceni koja se odvija na golf terenu kad strastveni supružnici dolaze na osunčani travnjak, a Laura odlučuje tamo zavesti Massima. Dolazi do zastavice kojom je označena rupica za lopticu, ukloni ju i u suknji sjedne pored rupice pa raširi noge. Zgroženi gledatelji nakon toga imali su nedoumice što bi trebala ta scena predstavljati te je li ona zbilja potrebna.