Dionice južnokorejske tvrtke APR, pod kojom je slavni brend Medicube, porasle su za nevjerojatnih 400 posto ove godine
APR, tvrtka koja prodaje uređaj za njegu kože u vrijednosti od 180 dolara (oko 155 eura), a koji promovira i Kylie Jenner, postala je najvrjednija južnokorejska kozmetička grupacija, čime je samo potvrđen uspon nove generacije K-beauty brendova.
Strelovit rast cijena diona APR-a
Cijena dionica APR-a porasla je više od četiri puta od siječnja, povećavši tržišnu vrijednost na šest milijardi dolara, što je gotovo na razini japanskog Shiseida i američkog e.l.f. Beautyja, piše Financial Times.
Njihov uspjeh označava dolazak nove generacije korejskih brendova, kao što su d’Alba Global i Goodai Global, a koji se fokusiraju na rast u SAD-u i Europi, ali i Kini.
Revolucionaran aparat za njegu lica
Prodaja APR-ovog uređaja za njegu lica porasla je nakon što ga je Jenner promovirala na TikToku. Riječ je o proizvodu AGE-R Booster Pro brenda Medicube, čija je cijena oko 280 eura.
'Fokus tržišta postupno se pomiče prema uređajima za njegu kože jer potrošači više ne ovise o skupim kozmetičkim proizvodima', rekao je Shin Jae-ha, financijski direktor APR-a, u intervjuu u sjedištu tvrtke u Seulu.
Stižu injekcije lososove sperme
Osim toga, APR planira lansirati injekcije lososove sperme, sastojka koji se već koristi u brojnim K-beauty proizvodima. Ove injekcije trebale bi se prodavati u licenciranim klinikama do 2027. godine.
'Koreja je vrlo konkurentno tržište. Ne možemo preživjeti osim ako ne razvijamo nove proizvode i brzo ih usavršavamo na ovom prenatrpanom tržištu', dodao je Shin.
Uređaji za njegu lica čine otprilike trećinu APR-ove prodaje u SAD-u, a Shin očekuje da će taj postotak rasti sljedeće godine.
Širenje u Europu
'Tržište uređaja za ljepotu je vrlo konkurentno, a publika manja', izjavila je Kayla Villena, globalna menadžerica za ljepotu u Euromonitor Internationalu. APR se suočava s konkurencijom iz Nu Skina i Procter & Gamblea u SAD-u te francuskog L’Oréala.
APR, koji je osnovao 36-godišnji Kim Byung-hoon, premašio je vrijednost drugih K-beauty brendova poput Amorepacifica i LG H&H-a, djelomično zahvaljujući velikoj prisutnosti na društvenim mrežama i elegantnom dizajnu proizvoda.
'Naša najveća tržišta sada su u Velikoj Britaniji, Poljskoj i Francuskoj', rekao je Shin, dodajući da očekuju veći rast u Europi, premda će to tržište biti izazov zbog različitih regulacija i kultura u svakoj zemlji.
Iako su korejski brendovi Beauty of Joseon i Anua već proširili svoje tržište na SAD, rast u Europi bio je sporiji zbog dominacije francuskih kozmetičkih tvrtki. U APR-u su ipak uvjereni u bolje rezultate, a dio optimizma temelje upravo na slavi svog uređaja koji je proslavila i Jenner.