MEDICUBE

Revolucija u beauty industriji: Ovaj brend već sad je jak kao Apple ili Tesla

26.07.2025 u 17:39

Bionic
Reading

Sa željom da stvori brend koji će po inovativnosti i svjetskoj slavi biti uz bok Appleu i Tesli, Kim Byung-hoon vratio se iz Silicijske doline u Južnu Koreju i od Medicubea stvorio biznis zbog kojeg je postao najnoviji milijarder u svojoj zemlji

U eri u kojoj gotovo svaka slavna osoba ima svoju liniju kozmetičkih proizvoda rijetkost je to da neki 'običan' beauty brend dobije toliko pažnje i ljubavi iz srca Hollywooda. Ali baš to je Kim Byung-hoonu uspjelo sa skincare kompanijom Medicube, a ona je postala viralna zahvaljujući formulama koje stvaraju efekt 'staklene kože' i kultnom uređaju za poboljšanu apsorpciju proizvoda i ravnanje bora.

Medicube nije osvojio samo beauty entuzijaste diljem svijeta, već i niz slavnih lica – od Kylie Jenner i Hailey Bieber do Kyle Richards, pa čak i Meghan Markle. Unatoč tome što nije izravno povezan ni s jednom slavnom zvijezdom, brend je stvorio bazu lojalnih obožavatelja zahvaljujući učinkovitosti svojih proizvoda, minimalizmu u pristupu i vrhunskoj tehnologiji njege kože.

Ključ uspjeha? Inovativne formule, vidljivi rezultati i estetika tipična za K-beauty scenu, trend koja spaja znanost, čistoću i luksuz.

@kyliejenner current favorite glass skin routine 💓 #medicube #medicubepartner @medicube global ♬ original sound - Kylie Jenner

Revolucionaran pristup njezi kože

Medicube je osnovan 2009. godine u Južnoj Koreji, i to ne kao još jedan trendovski beauty brend, već kao projekt skupine dermatologa i stručnjaka za njegu kože koji su željeli razviti proizvode istovremeno sigurne za upotrebu i visokoučinkovite. Naziv Medicube spaja pojmove 'medicina' i 'kocka' (engl. cube), simbolizirajući znanstveni i fokusirani pristup rješavanju konkretnih problema s kožom.

Iza ovih jedinstvenih proizvoda i high-tech skincare uređaja stoji Kim Byung-hoon, 36-godišnji poduzetnik koji je zahvaljujući uspjehu matične tvrtke APR Corporation postao najnoviji milijarder Južne Koreje, s procijenjenim bogatstvom na oko 1,12 milijarde eura. Istovremeno, kompanija je prošle godine zabilježila prihod od 3,44 milijarde eura.

Od Medicubea želi stvoriti novi Apple i Teslu

Kim je započeo karijeru razvojem mobilnih aplikacija, uključujući aplikaciju za upoznavanje, nakon studija u Kaliforniji, jer ondje ga je 'zarazila' poduzetnička kultura Silicijske doline.

Od 'prije & poslije' videa do luksuznog penthousea

Osnivač Medicubea Kim Byung-hoon ovih je dana tema korejskih tabloida i poslovnih krugova: nedavno je kupio penthouse u luksuznoj četvrti Seongsu-dong u Seulu za rekordnih 18 milijuna eura, po najvišoj cijeni za kvadratni metar u zemlji. Zgrada je poznata kao rezidencija slavnih glumaca i sportaša, a Kim je sada dio tog društva.

Unatoč nevjerojatnom bogatstvu, ostao je iznimno uključen u rad tvrtke. Svakodnevno dolazi u ured, prati tržišne trendove te održava strateške sastanke čak i vikendima.

Prije nekoliko godina osobno je objavio 'prije i poslije' video o učinku Medicubeovih uređaja na svojoj koži, no u posljednje vrijeme povukao se s društvenih mreža, fokusirajući se na razvoj tvrtke. Kao uzor navodi uspjehe Applea i Tesle, sa željom da Medicube postane najinovativniji i svjetski prepoznatljiv brend.

APR je najveći Kimov uspjeh

Za Kima je prekretnica bila 2014. godina, kada je osnovao tvrtku APR, isprva fokusiranu na kozmetiku. No prava ekspanzija počela je 2021., kada je ušla u svijet skincare uređaja, onih koji nude tretmane nalik onima iz profesionalnih kozmetičkih salona, među kojima je najpopularniji Medicubeov AGE-R Booster Pro.

Riječ je o inovativnom uređaju za njegu kože baziranom na šest tehnologija, među kojima su elektroporacija, mikrostruje, EMS (električna stimulacija mišića), električne iglice, LED terapija i sonične vibracije. Pruža iskustvo njege kože poput profesionalnog tretmana zahvaljujući četiri višenamjenska načina rada, osmišljena za različite potrebe i ciljana poboljšanja:

  • Booster je idealan za one koji već imaju ustaljenu skincare rutinu – pospješuje prodiranje aktivnih sastojaka duboko u kožu, čime se maksimizira učinkovitost seruma i krema
  • MC se fokusira na učvršćivanje mikrostrujom za poticanje elastičnosti kože, čineći konture lica zategnutijima i jasnije definiranima
  • Derma Shot - ova opcija koristi EMS (električnu stimulaciju mišića) za opuštanje napetih mišića lica, zaglađivanje bora i vraćanje svježine koži koja djeluje umorno i beživotno
  • Air Shot koristi naprednu tehnologiju mikrostrujnih električnih impulsa koji djeluju poput neinvazivnih mikroiglica – nježno zaglađuje površinu kože, smanjuje vidljivost pora te istovremeno poboljšava njezinu čvrstoću i teksturu.

Dermatološka njega dostupna svima

Od početka Medicube njeguje jasnu misiju – približiti dermatološku njegu širokoj publici i ponuditi rješenja koja ne traže recept liječnika, ali koriste znanstveno dokazane sastojke. Brend je tako izgradio reputaciju na preciznim formulama, minimalizmu i funkcionalnosti.

U moru korejskih brendova koji se oslanjaju na estetiku i egzotične sastojke Medicube se ističe jer je prvenstveno posvećen rješavanju specifičnih problema. Bez obzira imate li problema s aknama, hiperpigmentacijom, osjetljivošću ili znakovima starenja – postoji linija osmišljena upravo za vas.

Svi proizvodi su dermatološki testirani, bez parabena, umjetnih mirisa i sulfata, a u fokus stavljaju poznate aktivne sastojke: niacinamid za posvjetljivanje, salicilnu kiselinu protiv upala, Centellu asiaticu za umirivanje kože te retinol i peptide za borbu protiv bora i opuštenosti.

Izazvali pomamu na društvenim mrežama

I dok se u pristupu razvoja proizvoda ponešto razlikuje od drugih beauty brendova, kada je riječ o marketingu, priča je zapravo klasična: za bum su zaslužne društvene mreže.

Medicube je organski stekao povjerenje tržišta – od Južne Koreje, preko SAD-a, do Europe i jugoistočne Azije. Dostupan je u brojnim online trgovinama, a recenzije korisnika i prije/poslije fotografije govore više od bilo kakve marketinške kampanje. Pa ipak, kada u sve to uključimo tisuće videa na #beautytoku, jasno je zašto je potražnja - ogromna.

Evo koji su proizvodi najtraženiji

U njihovoj ponudi ističe se pet najpopularnijih proizvoda, među koji je i hit uređaj za efikasniju apsorpciju proizvoda i smanjenje bora.

Medicube Zero Pore Pads

Jedan od najviralnijih proizvoda brenda, Zero Pore Pads, postao je globalni hit nakon što ga je poznata beauty influencerica Alix Earle pokazala u videu iz svoje dermatološke ordinacije. Tada je otkrila da su joj Zero Pore Pads preporučili stručnjaci kao dio nove skincare rutine – i interes je eksplodirao.

Riječ je o jastučićima natopljenim formulom koja uklanja višak sebuma, sužava pore i zaglađuje kožu. Zahvaljujući dvostranoj površini (reljefnoj za piling i glatkoj za umirenje), idealni su za svakodnevnu eksfolijaciju, a posebno pomažu koži sklonoj proširenim porama i neujednačenosti. Pakiranje košta oko 25 eura.

Medicube Age-R Booster-H

Ovaj uređaj za njegu lica dobio je zvjezdani status nakon što ga je nahvalila Kyle Richards (poznata iz reality emisije 'Bravo'):

'Obožavam Booster i svi kojima sam ga pokazala isto ga tako obožavaju. Sužava pore, smanjuje fine linije i pomaže u boljoj apsorpciji proizvoda.'

I Hailey Bieber uključila je ovaj uređaj u svoj video 'Beauty Secrets' za Vogue, pokazujući kako ga koristi uz svoje omiljene proizvode iz linije Rhode. Radi se o ručnom uređaju koji pomoću mikrostruja i vibracija pospješuje dublje prodiranje aktivnih sastojaka te daje učinak zaglađenije i čvršće kože. Dostupan je po cijeni od stotinjak eura, ovisno o stranici s koje naručujete.

Medicube PDRN Pink Peptide Serum

Jedan od najnovijih proizvoda Medicubea koji se nalazi u kolekcijama zvijezda jest serum Pink Peptide, a proslavila ga je Kylie Jenner na TikToku, istaknuvši ga kao najbitnijeg u postizanju glass skin.

Formuliran s PDRN-om (derivatom DNK koji regenerira kožu) i peptidima, ovaj serum pomaže u dubinskoj obnovi kože, poboljšava elastičnost i zaglađuje ten. Lagane je, gotovo vodene teksture, što ga čini savršenim za slojevito nanošenje u K-beauty duhu. Nije ni skup jer košta oko 20 eura.

Lososova sperma novi je trendi sastojak

Lososova sperma – odnosno PDRN – nova je viralna zvijezda u njezi kože, a zahvaljujući K-beauty brendu Medicube postala je globalni hit na TikToku.

Riječ je o fragmentima DNK iz sperme lososa, čija je struktura slična ljudskoj pa je koža lako prepoznaje i koristi za regeneraciju. PDRN potiče stvaranje kolagena i elastina, poboljšava gustoću kože, elastičnost i cirkulaciju, a istovremeno djeluje protuupalno i ubrzava zacjeljivanje.

Medicube Booster Pro

I dok su navedeni proizvodi dostupni po pristupačnijim cijenama, za Booster Pro morat će izdvojiti gotovo 300 eura, ovisno odakle ga naručujete. On je još jedan hit iz Medicubeove linije uređaja, koji je također osvojio Kylie Jenner, a opisala ga je kao 'all-in-one alat za njegu kože'.

Mini Booster Pro

Iako originalni Booster Pro stoji 200-tinjak eura, suradnja s GlowHouseom fokusirala se na Mini Booster Pro, lansiran u veljači. Uređaj se prodaje na službenoj stranici Medicubea po cijeni od 83 eura i namijenjen je mlađoj (tinejdžerskoj) populaciji. 

Jenner je pak koristila originalni uređaj. 'Netko tko je u kasnim 20-ima ili 30-ima želi znati sve koristi koje nudi ovaj alat za njegu kože', poručuje Nam June-hee, Medicubeov direktor za odnose s javnošću.

Medicube Collagen Jelly Cream

A tu je i favorit Meghan Markle, ujedno među najpovoljnijim proizvodima (oko 17 eura izdvojit ćete za manje pakiranje od 50 ml, a veće, od 100 ml, košta oko 35 eura) - Medicube Collagen Jelly Cream.

Ova želatinozna krema sadrži liofilizirani (zamrznuto-sušen) hidrolizirani kolagen i niacinamid, što je čini idealnim proizvodom za jačanje kožne barijere, poboljšanje elastičnosti i posvjetljivanje tena. Lagane, osvježavajuće teksture, krema se brzo upija i savršena je kao završni korak njege.

Pravi bum dogodio se prije dvije godine

Od svih proizvoda koji danas uživaju veliku popularnost, Booster Pro bio je taj kojem ovaj K-beauty brend duguje probijanje na svjetsko tržište. Točnije, na tržište SAD-a, odakle se počeo širiti diljem svijeta.

Bilo je to tek prije dvije godine. Te 2023. ovaj 'drugi val' popularnosti korejske kozmetike još nije ni započeo, ali video Hailey Bieber na TikToku bio je dovoljan da Booster Pro dobije snažan odjek.

Bila je to spontana preporuka – Medicube nije poslao proizvod influencerici, ističu iz brenda. Bieber u videu ne izgovara ni riječ, ali pokazuje svoju skincare rutinu, uključujući Booster Pro, a video je skupio više od milijun lajkova.

@christendominique The glowiest skincare routine thanks to @Hailey Bieber ✨ Using the @Medicube Global @Medicube US Booster Pro, PDRN Pink Peptide Serum and Gel Mask! #MedicubePartner #glassskin #haileybieber #pinkglowserum #skincareroutine ♬ original sound - Christen Dominique

Skok o kojem nisu mogli ni sanjati

U travnju 2025. Medicube je skočio za čak 36 mjesta na ljestvici najuspješnijih beauty i modnih brendova po podacima tvrtke Traackr, specijalizirane za analizu influencer marketinga. Trenutno se nalazi na impresivnom petom mjestu, odmah iza Sephore, Rare Beautyja, Ulta Beautyja i L’Oréala.

Prema izvješću, rast Medicubea temelji se na nizu faktora: korištenju sastojaka koji izazivaju veliku pozornost, poput PDRN-a (poznatog i kao lososova sperma), te organskim spominjanjima u objavama velikih influencera poput Bieber i Alix Earle.

Tijekom travnja broj novih kreatora koji su objavljivali sadržaj o brendu porastao je za 78 posto, a on je zabilježio 8,23 posto angažmana na plaćenom sadržaju te 1,03 posto na neplaćenom.

Inače, Medicube je dio grupacije APR Corporation, a ona u vlasništvu ima i druge poznate korejske brendove, kao što su Aprilskin, Nerdy, kozmetički brend namijenjen muškarcima Forment te streetwear brendove.

Ožujak i travanj 2025. bili su nova prekretnica u poslovanju Medicubea

Tijekom ožujka brend je organizirao Glowlandpop-up događanje u Los Angelesu održano od 19. do 25. ožujka. Paralelno s time, vodili su billboard kampanje u New Yorku i Los Angelesu.

Sir John novi je kreativni direktor Medicubea

Poznati vizažist Sir John, dugogodišnji suradnik Beyoncé, Zendaye i Serene Williams te bivši kreativni direktor za šminku L’Oréala, u ožujku je imenovan novim ambasadorom i kreativnim direktorom korejskog brenda Medicube.

U toj ulozi savjetovat će brend o razvoju proizvoda, marketingu i događanjima, uključujući nadolazeći pop-up u Los Angelesu. Sir John ističe da želi pomoći brendu da svoju poruku prenese globalno – 'od Harlema do Hong Konga'.

Medicube je u ožujku postao i prvi korejski beauty brend koji je surađivao s TikTokom na događanju Super Brand Day – i to više dana, od 17. do 23. ožujka. Tijekom promotivnog razdoblja lansirani su novi proizvodi, a ponuđeni su i posebni popusti.

Prijenose uživo vodili su beauty influencerica Michelle Phan i slavni vizažist Sir John, a on je sredinom ožujka najavljen i kao novi kreativni direktor brenda. Njegov zadatak je, prema službenom priopćenju, 'spojiti njegu kože i šminku u jedinstveno iskustvo'.

U travnju je Medicube ostvario i plaćeno partnerstvo s Kylie Jenner. Ona je tako posjetila događanje Glowland prije njegova službenog otvaranja za javnost te je fotografirana kako bira i testira proizvode. Nedugo potom na TikToku je objavila video kojim preporučuje brend svojim pratiteljima, a ima ih 57 milijuna.

Objava od 11. travnja ima 1,1 milijun lajkova i gotovo 60 milijuna pregleda, što ne čudi jer zna se da obitelj Kardashian i Jenner imaju ogroman utjecaj - što god da koriste, odmah postaje trend.

Surađuju čak i s 14-godišnjakinjama

Već sljedeći dan Medicube je započeo partnerstvo s kolektivom GlowHouse s TikToka, a koji okuplja 14 mladih kreatorica u dobi od 14 do 19 godina, fokusiranih na beauty sadržaj i osnaživanje mladih djevojaka. 'Odlučili smo surađivati s njima jer puno govore o samopouzdanju i imaju autentičnu vezu sa svojom publikom', istaknuo je Nam, direktor brenda za odnose s javnošću.

'Prioritet nam je raditi s brendovima koji se slažu s interesima i sadržajem naših kreatorica, a djevojke stvarno vole Medicubeove proizvode', rekao je Emmett Mulrooney, suosnivač GlowHousea i COO agencije Tiddle, koja upravlja talentima.

Hoće li Trumpove carine povisiti cijene?

APR, krovna kompanija pod kojom se nalazi Medicube, trenutno plaća 10-postotnu carinu na kozmetiku izvezenu u SAD, što Shin Jae-ha, financijski direktor tvrtke, naziva 'podnošljivim'. No situacija bi se mogla pogoršati.

Naime američki predsjednik Donald Trump nedavno je najavio uvođenje 25-postotne carine na korejske proizvode počevši od 1. kolovoza.

Tvrtka svejedno predviđa da će ove godine dosegnuti godišnji prihod od oko 630 milijuna eura, što je još uvijek ispod razine nekih konkurenata.

Cilj je postati svjetski broj jedan

Sve se radi s jasnom vizijom i samo jednim ciljem - postati najbolji, vodeći brend na tržištu kozmetike.

'Želimo postati broj jedan brend u svijetu – ne samo K-beauty brend', jasno poručuje Nam. 'Partnerstvom s GlowHouseom željeli smo proširiti prisutnost među generacijama Z i alfa u SAD-u. Iako to možda ne rezultira direktnom prodajom jer tinejdžeri imaju ograničen budžet, ovakve aktivacije znatno povećavaju prepoznatljivost brenda.'

Korak naprijed prema ostvarenju tog cilja dolazak je njihovih proizvoda u fizičke trgovine Ulta Beauty diljem SAD-a u kolovozu ove godine.

'Medicube je trenutno broj jedan u prodaji među pojedinačnim K-beauty brendovima u SAD-u', poručuju iz tvrtke, svjesni da su iz dana u dan sve bliže konačnom osvajanju tržišta i zauzimanju toliko željenog vrha liste najprodavanijih.