KORISNI SAVJETI

Vrijedi ih isprobati: Umjesto rigoroznih dijeta uz pomoć ovih savjeta uspjet ćete održati vitkost

  • Autor: E. K.
  • Zadnja izmjena 17.01.2022 17:22
  • Objavljeno 17.01.2022 u 17:22
tportal

Izvor: Profimedia / Autor: Peter Widmann / Alamy / Profimedia

Među novogodišnjim odlikama mnogih je i zasigurno i mršavljenje, a nametnuta slika savršene figure kakvu moramo imati samo produbljuje stres

Fitness i dijetalna industrija također dodatno potiču ovu bitku za vitkost koja obično počinje u siječnju pokušavajući nas uvjeriti da se naša tijela moraju promijeniti.

Ipak, stručnjaci smatraju kako obzirom na sve što smo prošli unazad dvije godine zbog globalne pandemije kad su mnogi 'natukli' neželjene kilograme što zbog rada od kuće, ali i prvog lockdowna kad sportski sadržaji nisu bili dostupni, bi trebali ipak biti manje samokritični.

Duševni mir i ljubav prema sebi također su važni za zadovoljstvo samim sobom u odnosu na ideal savršenih proporcija kojem smo na sve strane izbombardirani putem medija i društvenih mreža.

Stručnjaci su dali nekoliko korisnih savjeta koji bi mogli pomoći svima onima koji žele održati vitkost, ali i zdravlje.

Pronađite aktivnost koja vas veseli

Vježbanje samo sa svrhom gubitka težine može vas ostaviti nezadovoljnim osobito ako se joj se nerado prepuštate. Dobro je poznato kako bavljenje aktivnostima u kojima zbilja uživate jedan je od najboljih načina da ostanete ustrajni u svojem cilju - održavanju zdrave tjelesne kilaže. Pa ako vaša prijateljica npr. hvali trčanje ili jogu, a vi se u tome ne pronalazite, nemojte se brinuti. Sigurno postoji aktivnost koja vama odgovara i zbog koje se dobro osjećate. U svakom slučaju, energična šetnja po kvartu ili penjanje po stubama umjesto odlaska liftom itekako koriste općem zdravlju.

KORISNI SAVJETI

Da, moguće je: Evo kako prehranom držati kilograme pod kontrolom i pri tome se dobro osjećati

Pogledaj galeriju
30

Kvalitetan san

Bez kvalitetnog sna nema ni gubljenja kilograma stoga nastojte uvijek u isto vrijeme ići na počinak. Kvalitetan san od oko 8 sati pomaže i ravnoteži hormona, pogotovo onih koji kontroliraju glad i sitost. Ukoliko se ne naspavate njihova bi se ravnoteža mogla narušiti, što bi moglo potaknuti.

Pijte vodu

Redovno pijenje vode pomaže tijelo kako bi ostalo hidratizirano, metabolizam se ubrzava te počinjete gubiti na težini. Mnoga su istraživanja pokazala da je za mršavljenje najbolje piti dvije čaše vode prije obroka.

Nemojte brojati kalorije

Umjesto ove isrpljujuće metode, radije se usredotočite na poboljšanje kvalitete prehrane. U tom cilju preporuča povećanje količine proteina koji se unose iz životinjskih i biljnih izvora, povećanje unosa vlakana i te nastojanje da se dodani šećeri održavaju na manje od 5 posto ukupnog dnevnog unosa. Radije odaberite manje porcije i češće obroke jer tako nećete opteretiti rad probavnog sustava, osjećat ćete se bolje, imati više energije i potaknuti rad metabolizma.

Pratite nas na društvenim mrežama:

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!