SUPER PROLJETNA AKTIVNOST

Vožnjom bicikla do zdravlja i vitkosti

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 11.05.2010 21:20
  • Objavljeno 11.05.2010 u 21:20
bicikl

bicikl

Izvor: Corbis / Autor: Corbis

Umjesto vježbanja u zagušljivoj teretani i brojanja svake pojedene kalorije, sjednite na bicikl i uživajte u vožnji. Proljeće je idealno vrijeme za vožnju bicikla, a to je aktivnost koja pridonosi boljem zdravlju, ali i vitkoj liniji

Mnogi stručnjaci zaklinju se da nema bolje fizičke aktivnosti od vožnje biciklom. Osim što lijepo oblikuje tijelo, vožnja biciklom pridonosi i boljem mentalnom zdravlju. Bilo bi stoga dobro do iskoristite sunčane proljetne dane za vožnju biciklom koja će vam donijeti brojne koristi.

Corbis

Corbis

Izvor: Corbis / Autor: Corbis

Proljetne dane iskoristite za vožnju biciklom
Kalorije brzo nestaju
Ako žena koja ima oko 60 kilograma dnevno provede u vožnji biciklom oko sat vremena, gubi oko 500 kalorija. Nekoliko je istraživanja potvrdilo da aktivna vožnja bicikla pridonosi bržem sagorijevanju kalorija. Riječ je o sportu koji aktivira gotovo sve mišiće, te se tijelo brzo oblikuje.

Korisno prijevozno sredstvo
Bicikl je sjajno prijevozno sredstvo i možete ga parkirati gotovo svugdje. Ne zagađuje okoliš, a pridonosi i vašem zdravlju. Ako ne stanujete predaleko od posla, bilo bi sjajno da se na posao vozite biciklom. Sagorijevat ćete više kalorija, a uštedjet ćete i novce jer nećete plaćati gorivo i parking ili gradski prijevoz.

Pedaliranjem do savršenih nogu
Biciklisti su nadaleko poznati po savršeno oblikovanim nogama. Ništa čudno s obzirom na to da pedaliranje zahtijeva rad svih mišića nogu. Ako biste i vi željeli imati lijepe noge, uvedite vožnju biciklom kao redovitu aktivnost. Rezultati su vidljivi već nakon dva do tri tjedna vožnje, i to po sat vremena dnevno.

Biciklom protiv depresije i anksioznosti

Bicikl je savršen način i za vraćanje energije. Znanstveno je dokazano da vožnja biciklom podiže razinu energije u tijelu za 20 posto. Zašto? Vožnja biciklom potiče mozak na izlučivanje dopamina, hormona koji pridonosi boljem raspoloženju i koji podiže razinu energije u tijelu. Biciklom se, dakle, možete boriti i protiv umora i iscrpljenosti. Zbog istih razloga vožnja biciklom preporučuje se i osobama koje pate od anksioznosti i blažeg oblika depresije.

Preventiva srčanih bolesti
Jedno je istraživanje pokazalo da žene koje voze bicikl najmanje tri puta tjedno, i to po barem pola sata, imaju manje šanse za razvijanje srčanih bolesti. Stručnjaci stoga savjetuju vožnju biciklom kao dobru prevenciju. Riječ je o rekreativnoj vožnji koja ne zahtijeva preveliko naprezanje.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi