GENIJALAN STAJLING

Viktorija Rađa vješto je spojila modni klasik i trendi torbu o kojoj mnogi maštaju

29.09.2020 u 22:36

Bionic
Reading

Bivša pjevačica i supruga košarkaša Dine Rađe, Viktorija Rađa, nije propustila otvaranje trgovine namještaja u Zagrebu gdje već neko vrijeme živi s obitelji. Lijepa Splićanka istaknula se trendi outfitom i torbicom koja je u kratkom roku postala predmet žudnje među svjetskim zvijezdama, ali i poznatim Hrvaticama

Nekadašnja Miss Dalmacije, koja se okušala i u glazbenoj karijeri, udajom za Dinu Rađu posvetila se obiteljskom životu i rijetko ćemo ju vidjeti na javnim događanjima. No, nakon što su se prije nešto manje od tri godine odlučili preseliti u Zagreb, lijepa Viktorija Rađa sve je češća gošća društvenih događanja u metropoli pa je tako u utorak prisustvovala otvaranju trgovine Eduro na koju su stigli brojni estradnjaci.

Viktorija je plijenila pažnju u vrlo elegantnom izdanju koji je, ako nas pitate, pun pogodak za ove promjenjive dane. Crna uska majica s 'V' izrezom u kombinaciji s bež hlačama visokog struka i širokih nogavica odlična su podloga za jedan ovakav baloner koji je davnih dana stekao status modnog klasika.

  • +9
Poznati se okupili na otvorenju nove trgovine Eduro Izvor: Pixsell / Autor: Matija Habljak/PIXSELL

Ipak, najzanimljiviji detalj stajlinga je popularna The Pouch torbica u boji vina s potpisom talijanske modne kuće Bottega Veneta. Iako se posljednji stajling u koji je uklopila ovu torbicu nije pretjerano dopao tportalovom modnom kritičaru Fashion Guruu, ovaj put je modni zadatak odradila za čistu peticu.

Originalna torba s potpisom Bottege Venete proglašena je najpoželjnijim komadom u 2019. godini prema godišnjem izvještaju modne tražilici Lyst, što nimalo ne čudi, obzirom da je spomenuta u protekloj godini preplavila internet, a popularnost ove torbe ne jenjava ni u 2020.

U svom ormaru imaju je sve vodeće modne blogerice i instagramuše, uključujući i brojne poznate Hrvatice, no obzirom na njenu paprenu cijenu koja iznosi oko 18.000 kuna, teško da si je mogu priuštiti obični smrtnici. Srećom, u high street trgovinama pojavile su se brojne jeftine verzije ove pouch torbice, a najsličniji model lansirao je Asos.