Saint Laurent je prvi put u povijesti postao najpoželjniji luksuzni brend na svijetu. S jasnim kreativnim smjerom, viralnim kolekcijama i ambasadorima koji savršeno utjelovljuju estetiku brenda, francuska modna kuća pod vodstvom Anthonyja Vaccarella danas diktira trendove i postavlja standarde luksuzne mode za nadolazeću godinu
S pomno odabranim ambasadorima, jasnim kreativnim smjerom i nizom viralnih trenutaka na crvenim tepisima, Saint Laurent se učvrstio kao najvažniji luksuzni brend današnjice. Prema najnovijem izvještaju platforme Lyst, francuska modna kuća zauzela je prvo mjesto na listi najpoželjnijih svjetskih brendova – i to prvi put u svojoj povijesti.
Svrgnuo Miu Miu s trona
Prošle godine vrh ljestvice držao je Miu Miu, dok je 2025. započela s Loeweom na prvom mjestu. No iznenađenje je stiglo kada je Saint Laurent, koji se dosad uglavnom zadržavao oko treće pozicije, napokon preuzeo vodstvo. Brend kojim već gotovo deset godina uspješno upravlja Anthony Vaccarello stigao je do zasluženog trona.
Taj uspjeh nije nimalo slučajan. Saint Laurent nije samo modna kuća s jednim od najtraženijih proizvoda, iako su cipele Le Loafer, drugi najpopularniji proizvod trećeg tromjesečja, bilježile porast pretraga od čak 66 posto iz mjeseca u mjesec. Činjenica da danas predvodi svijet luksuzne mode potvrđuje da upravo Saint Laurent diktira trendove i određuje smjer kojim će se moda kretati u godini koja dolazi.
Platforma Lyst to objašnjava riječima: 'Dok drugi brendovi ponovno pišu vlastite kodove, rukopis Sainta Laurenta postao je još precizniji. Dosljednost njegovih silueta, profinjena senzualnost i nepokolebljivo samopouzdanje i dalje se ističu u moru modnog šuma.'
Diktira trendove
Ovog je puta Saint Laurent zaslužan za niz viralnih trendova – od elegantnih ženskih odijela s kravatom, koja su potaknula povratak androgene elegancije, do jesenskog spoja kožne jakne i večernje haljine. Takvi su lookovi, osim što dominiraju crvenim tepisima i street style scenom, jednostavni za interpretaciju, što dodatno potiče njihovu popularnost na društvenim mrežama.
Vaccarello ostaje vjeran svojim estetskim načelima iz kolekcije u kolekciju, a upravo ta dosljednost definira identitet brenda. Umjesto da stalno iznova iznenađuje i mijenja smjer, Saint Laurent gradi prepoznatljivost na postojanim kodovima – crnoj boji, koži, izraženim siluetama, suknjama olovka kroja i leopard uzorku. U toj suzdržanoj konzistentnosti leži njegova snaga i privlačnost.
Za razliku od brojnih luksuznih kuća koje svake sezone mijenjaju lice kampanja, Saint Laurent njeguje dugoročne odnose s ambasadorima koji savršeno utjelovljuju njegovu estetiku. Među njima su Austin Butler, Zoë Kravitz, Dua Lipa, Aitana i Charli XCX – svi redom oličenja senzualne elegancije i samouvjerenog stava. Danas, više nego ikad, ova kultna pariška kuća ne samo da definira što znači luksuz, nego i pokazuje da u svijetu prepunom promjena upravo dosljednost može biti najmoderniji oblik revolucije.