SIGURAN USPJEH

Prilagodite dijetu vlastitoj osobnosti i uživajte u rezultatima

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 02.02.2011 10:29
  • Objavljeno 02.02.2011 u 08:00
žena dijeta vježbanje

žena dijeta vježbanje

Izvor: Corbis / Autor: WIN-Images/Corbis

Proces dijete i mršavljenja, da bi bio uspješan, zahtijeva mnogo promjena u ponašanju i prehrambenim navikama, ali i priličnu dozu samouvjerenosti

Štreberica, timska igračica ili sramežljivica – koji god tip osobe bili, potrudite se tretman vježbanja i dijete u cilju skidanja viška kilograma prilagoditi svojoj osobnosti. Za lakše ostvarivanje željenog cilja razmislite koji tip osobe koji ovdje donosimo vas najbolje opisuje, napravite raspored vježbanja i uživajte gubeći kilograme s osmijehom.

Štreberica

Štreberi su ljudi koji vole paziti na detalje, jednostavno obožavaju liste i rasporede, a najviše od svega su uporni i dosljedni. Pravim štrebericama neće biti nimalo teško provoditi dugotrajni režim gubljenja kilograma koji zahtijeva discipliniranost. Psiholog Andy Core naglašava: 'Štreberi će za dugotrajni plan mršavljenja doslovno zapeti i pažljivo bilježiti napredak, što će im održati motivaciju koja je najvažnija prilikom dijete.'

Bilježenje rezultata, bili to pretrčani kilometri ili izgubljeni kilogrami, zabavit će štrebera te ga natjerati da ne odustaje. Povezivanje društvenih mreža, poput Twittera i Facebooka, s napretkom u dijeti može skrivati posebnu čar. Naime, većina štrebera obožava međusobno uspoređivati rezultate i uspjehe te će ih ovakva zabava samo dodatno motivirati.

Matthew Hanlon/Corbis

Matthew Hanlon/Corbis

Izvor: Corbis / Autor: Matthew Hanlon/Corbis

Prilagodite režim vježbanja i dijete svojoj osobnosti
Timska igračica

Timski igrači odlično će se snaći – u timu. Bilo koji sport koji broji više od jednog člana bit će im zanimljiv, a natjecateljski duh i bodrenje potaknut će ih na daljnje bavljenje sportom. Osjećaj da su dio ekipe koja dijeli uspone i padove bit će im neprocjenjiv te ih potaknuti da se drže rasporeda vježbanja bez obzira na povremenu želju za odustajanjem.

Smatrate li sami sebe timskim igračem, zajedničko vježbanje s prijateljicom moglo bi učiniti čuda. Nakon napornog treninga uživajte u zajedničkim nagradama, poput pedikure. Osim toga, mala doza zdravog natjecateljskog duha nikada nikome nije naškodila te će vas zasigurno dodatno motivirati.

Sramežljivica

Za ljude koji se ne osjećaju dobro vježbajući pred cijelom grupom nepoznatih ljudi najvjerojatnije najbolji izbor nije sport poput aerobika, pilatesa ili nekog drugog sličnog grupnog sporta. Izbor poput trčanja, brzog hodanja, planinarenja ili rolanja bi možda bio prikladniji jer će tako vrlo lako izbjeći neugodni osjećaj kada misle da se sramote pred cijelom skupinom ljudi.

Jutarnji tip

Jutro je inače najmirnije doba dana, a ukoliko ste jutarnji tip, vrijeme dok ostali ukućani spavaju je odlično za planiranje dnevnoga menija koji je ključan za pravilno i uspješno skidanje kilograma. Ujutro imate savršenu priliku precizno isplanirati koliko i kakvih obroka ćete taj dan jesti te pripaziti da u tijelo ne unosite nepotrebne kalorije.

Žena sklona obavljanju više stvari istovremeno

Pokušavanje izvođenja ekstra teških vježbi ili odlazak u kupnju superzdravih namirnica koje će vam pomoći u skidanju viška kilograma može vam biti dosadno ukoliko ste skloni obavljaju nekoliko radnji istovremeno. Kombiniranje nekoliko vrsta vježbi koji imaju pozitivan učinka na vaše tijelo mogu vam trening učiniti znatno zanimljivijim. Tako, na primjer, možete pokušati kombinaciju kardio vježbi koje će vam ojačati kardiovaskularni sustav te vježbi kojim ćete otopiti nakupljeni višak kilograma.

Dobra ideja je i čitanje za vrijeme trčanja na pokretnoj traci ili vožnje sobnog bicikla. Tako ćete istovremeno odraditi dnevni trening te pročitati zanimljivu brošuru o novoj dijeti ili korisne savjete za kuhanje dijetnih obroka.

Smjehuljica

Ukoliko ste tip osobe koji se jednostavno obožava dobre šale i smijeh te prasnete u smijeh svake tri minute, samostalno vježbanje ili vježbanje u paru je kao stvoreno za vas. Možda zvuči nevjerojatno, ali upravo će vam smijeh pomoći kod mršavljenja. Naime, nedavno istraživanje Sveučilišta Vanderbilt dokazalo je da 15 minuta smijeha ima gotov isti učinak kao i aerobik. Smijehom se potroši i do 50 kalorija, a na godišnjoj razini to može značiti i do dva kilograma manje.

Šopingoholičarka

Ukoliko je vaša omiljena fizička aktivnost šoping i trčkaranje po dućanima, na redovito vježbanje i trening potaknut će vas kupnja opreme za teretanu. Iako nije potrebno potrošiti cijelu plaću na opremu, nove šarene tenisice ili nova trenirka mogu učiniti čuda. Osim toga, ni kilometri prehodani po šoping centru nisu zanemarivi.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi