ŽENSTVENI MIRIS

Novi parfem, čije je zaštitno lice modna ikona današnjice, predstavljen je u Zagrebu

28.08.2019 u 21:49

Bionic
Reading

Lancôme je predstavio svoj novi parfem za žene, Idôle, uz Zendayu, novo lice ovog brenda koje ga savršeno utjelovljuje: američku glumicu, pjevačicu i modni autoritet

U predivnom okruženju spomenika kulture i simbolu moderne arhitekture Francuskom Paviljonu u Zagrebu predstavljen je novi Lancôme miris za žene, Idôle.

U ugodnoj i pozitivnoj atmosferi, gotovo 270 uzvanika iz svijeta medija, influencera i poslovnih klijenata uživali su isprobati novi mošusni i cvjetni chypre miris. Njegove kreatorice su tri parfumerke: Shyamala Maisondieu, Adriana Medina i Nadège Le Garlantezec.

  • +9
Poznati na predstavljanju parfema Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Esencija ružinih latica iz održivog uzgoja u turskoj provinciji Isparta ekskluzivno je proizvedena za Lancôme. Uz vrtne ruže uzgojene u Francuskoj, savršeno se uklapa s notama bergamota, kruške i španjolskog jasmina iz Indije te donosi dašak 'čistoće i sjaja' uz koji svaka žena može započeti svoju priču.

Raskošan i blag, svjež i zavodljiv, je miris koji poručuje mnogo i blješti na svjetlu.

Uz to, bočica za Idôle koju je osmislio arhitekt i industrijski dizajner Chafik Gasmi odaje počast tehničkom razvoju i inovacijama industrije. Naime, bočica mirisa Idôle debljine svega 15 mm jedna je od najtanjih u svijetu.

Na službenom eventu, na kojem su se našl ai brojna poznata lica, brend je predstavio novu i snažnu globalnu kampanju kojom će predstaviti novi parfem Idôle za žene te ambasadoricu brenda, američku glumicu Zendayu Coleman.

'Iznimno mi je drago što predstavljam ovaj novi parfem Lancôme. Idôle je miris sa značenjem. Sviđa mi se što je svjež i lagan. Izbirljiva sam kada je riječ o parfemima, aIi Idôle miriše apsolutno neodoljivo i stoga ga obožavam', izjavila je Zendaya Coleman koja je oduševila ulogom u kontroverznoj seriji 'Euphoria'.

Kampanja je poziv na osnaživanje žena diljem svijeta i utjelovljuje novu i nekonvencionalnu viziju uspjeha. Upućena je novoj generaciji i potiče mlade ljude da osmisle vlastite priče o uspjehu i ohrabruju jedni druge kao ujedinjena, nezaustavljiva sila.