MARIN KIRIN:

'Komunikacija je tajna našeg uspjeha'

14.11.2012 u 16:12

Bionic
Reading

Falkenesteiner hotel Club Funimation Borik u Zadru na nedavnim je Danima turizma treći put osvojio nagradu za najbolji hotel s četiri zvjezdice na Jadranu. Osim toga, hotel je ove godine je osvojio i HolidayCheck, nagradu u kategoriji 'najomiljeniji među obiteljima', kojom se ubraja među 99 najpopularnijih hotela u svijetu. Tim povodom popričali smo s direktorom hotela Marinom Kirinom

Koliko vam znači ponovna nagrada na Danima turizma za najbolji hotel s četiri zvjezdice na Jadranu. Motiviraju li vas nagrade?

Lagao bih kad bih vam rekao da nas nagrade ne motiviraju. Konkretno, ova nagrada nam puno znači, jer to dokaz vrhunskog rada, pogotovo kada uzmemo u obzir da smo je sada osvojili treći put. Sav naš uspjeh rezultat je timskog rada, uspješne komunikacije i organizacije poslovanja, a to nas motivira da i dalje održavamo visoke standarde u našim hotelima koje smo sami postavili.

Tajna kontinuirane kvalitete je definitivno komunikacija. Jasna i motivirajuća komunikacija unutar svih odjela doprinose učinkovitom timskom radu što na kraju utječe na poboljšanje kvalitete, od organizacije do usluge. Nastavno na komunikaciju, ključ našeg uspjeha su visoki standardi usluga koje mi pružamo našim gostima i koje svakodnevno usavršavamo. Svemu tome doprinosi i obiteljska atmosfera kojom naši gosti okruženi. Upravo taj poseban pristup gostima koji prepoznaju našu kvalitetu i koji tu kvalitetu svojim ponovnim dolascima potvrđuju donosi nam sve te nagrade koje svake godine osvajamo.

Planirate li uvesti neke novitete u ponudu hotela?

Politika našeg hotela je da mi konstantno radimo na novitetima te se svake godine trudimo poboljšati kvalitetu naše usluge kojima bi mogli iznenaditi sve naše vjerne goste, a isto tako ponuditi nešto novo za naše buduće klijente. Iznenađenja se pripremaju redovito, npr. uveli smo opremu za bebe, od kadice, babyphonea, stola za presvlačenje, itd. Gosti opremu za bebe mogu dobiti bez dodatne nadoplate, na upit ovisno o raspoloživosti. Od 2013. godine uvodimo i novi wellness koncept za djecu – Falky SPA koji će nuditi posebne tretmane osmišljene posebno za djecu.


Vaši tipični gosti su obitelji s djecom, imaju li oni neke specifične zahtjeve?

Mi svakom gostu pristupamo individualno i pokušavamo saznati što on očekuje od svog odsjedanja u hotelu. Obiteljima želimo pružiti maksimalni odmor i zabavu za svakog člana obitelji, od najmlađeg do najstarijeg. Falkensteinerov tim je tu da na najbolji mogući način da sve od sebe kako bi zadovoljili sve njihove potrebe. Naš cilj je zadovoljan gost. Borik je najpopularniji obiteljski hotel Hrvatske, nagrađen nagradom HolidayCheck Award za 2012. godinu. Ova nagrada nam je posebno draga budući da je došla od samih gostiju koji su posjetili hotel zbog čijih je preporuka i ocjena na online turističkom portalu www.holidaycheck.com, naš hotel proglašen najboljim obiteljskim hotelom u Hrvatskoj.

Koliko im je važan wellness i spa program?

Wellness i spa program su izuzetno važni i na njih smo jako ponosni. Bez suzdržavanja mogu potvrditi da Falkensteinerovi hoteli doista imaju odličnu wellness i spa ponudu. To je dio ponude odmora obitelji s djecom i zbog toga se u našoj ponudi nalazi vrlo bogat izbor različitih tretmana za žene, muškarce, ali i za njihovu djecu. Tako dok odrasli uživaju u wellness-centru, naš poseban tim animatora se brine za djecu u Falky Landu.

Što vaš wellness čini specifičnim na domaćem tržištu?

'Acqua pura' znači čista voda. Voda je temelj Acquapura SPA zajedničke filozofije wellnessa svih hotela Falkensteiner. U svakom wellness hotelu, ovisno o lokaciji te povijesnim i prirodnim prilikama, tema 'vode' se posebno interpretira i provodi. Tako se u našem hotelu koristi snaga mora 'thalasso' te u ponudi imamo bogatu ponudu thalasso terapije kao i posebne Acquapura Signature tretmane. To su jedinstveni rituali i male posebnosti koje čine svaki tretman inspirativnim iskustvom koji se može doživjeti samo u hotelima Falkensteiner. Naravno, za vrhunsku wellness ponudu zaslužno je visokokvalificirano osoblje te proizvodi koji se koriste u tretmanima. Naš Aquapura Thalasso i SPA centar Borik je dobitnik wellness nagrade Gala za najbolji hotelski wellness-centar u Hrvatskoj 2009. godine.

Planirate li ponuditi gostima neke posebne novogodišnje pakete?

Svake godine poseban naglasak stavljamo i na novogodišnje pakete upravo zato što se kaže kako je novogodišnja noć odraz čitave godine pred nama. Zato želimo da naši gosti Novu godinu dočekaju na najljepši mogući način. I ove godine imamo nekoliko novogodišnjih paketa kako bi svi gosti mogli odabrati onaj paket koji im najbolje odgovora, od jednog noćenja do sedmodnevnog aranžmana. Naša novogodišnja ponuda uključuje all inclusive uslugu, svečanu večeru i novogodišnji party, vatromet, bogatu tombolu i još mnogo sitnica koje će razveseliti naše goste. Pripremili smo all inclusive svečani novogodišnji program Gold & Silver of Zadar uz tople užitke kuhanog vina i ostale kulinarske delicije inspirirane Mediteranom. Goste će razveseliti i posebna novogodišnja wellness pogodnost uz 15 posto popusta na cijenu svih wellness tretmana. U novogodišnjim danima organizirat ćemo i Late Night Wellness kao posebnu poslasticu. Gosti će doživjeti ugođaj wellnessa pod svjetlom svijeća od 22 sata do ponoći te se opustiti u sauni i bazenu uz šampanjac i voće, aroma masažu i morski piling tijela.