KVALITETNI OBROCI

Deset zdravih i ukusnih sendviča za učenike po preporuci Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo

  • Autor: V.I.
  • Zadnja izmjena 11.09.2020 12:03
  • Objavljeno 11.09.2020 u 12:03
tportal

Izvor: Profimedia / Autor: Dmitriy Shironosov / Alamy / Alamy / Profimedia

S početkom nove, drugačije školske godine, Služba za promicanje zdravlja Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo upozorava da je uz pridržavanje svih higijenskih mjera i drugih zdravstvenih uputa važno i da učenici čuvaju svoje zdravlje odabirom nutritivno kvalitetnih školskih obroka

Kao primjer cjelovitog i nutritivno kvalitetnog obroka Služba predlaže 10 praktičnih i ukusnih sendviča koje učenici mogu jednostavno pripremiti kod kuće, spremiti u torbu i ponijeti sa sobom u školu.

Đački integralni sendvič

Sastojci: graham pecivo, polutvrdi sir, toast šunka (pureća), zelena salata, kiseli krastavci, umak od rajčice (kečap).

Proteinski super sendvič

Sastojci: integralno pecivo sa sjemenkama ili dvije kriške raženog kruha, svježi kravlji sir, tuna u salamuri, naribana mrkva, mladi špinat ili matovilac.

Tortilja sendvič s piletinom i mozzarellom

Sastojci: pileća prsa, maslinovo ulje, sir mozzarella, krastavac, mini rajčice, zelena salata, grčki jogurt, integralna tortilja.

Pršutko

Sastojci: integralno pecivo sa sjemenkama, meki ili zrnati sir, pršut (umjesto pršuta može se koristiti dimljeni tofu), rajčica, zelena salata.

Namaži i smaži sendvič

Sastojci: raženi kruh, namaz od slanutka (može se zamijeniti drugim namazima poput namaza od sira, ribe ili domaćom pilećom paštetom), mrkva, povrće prema želji (zelena salata, krastavac, rajčica, paprika).

Integralni šareni sendvič

Sastojci: integralno pecivo sa sjemenkama ili raženi kruh, maslac, zelena salata, polutvrdi sir, pileća ili pureća prsa u ovitku, paprika, rajčica.

Omlet sendvič

Sastojci: integralno pecivo, jaje, paprika, rajčica, zelena salata, maslinovo ulje.

Fishburger

Sastojci: integralno pecivo, file oslića ispečen na tavici ili panirani (pečen u

pećnici na papiru za pečenje), polutvrdi sir, kiselo vrhnje, kiseli ili svježi krastavci,

zelena salata.

Mediteranski sendvič

Sastojci: integralno pecivo sa sjemenkama, maslinovo ulje, sir mozzarella, maslina, rajčica, bosiljak.

Tunjevina u graham pecivu

Sastojci: graham pecivo ili integralno pecivo sa sjemenkama, tuna konzervirana u salamuri, kuhano jaje, kiselo vrhnje, zelena salata, rajčica.

tportal

Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Hrvatski zavod za javno zdravstvo

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!