FESTIVAL PERFORACIJE

Teatar &TD sezonu zatvara dvjema premijerama

22.06.2015 u 23:02

Bionic
Reading

Za kraj sezone, u sklopu festivala Perforacije, Teatar &TD poziva vas na dvije premijere, jednu vrlo sablasnog karaktera te jednu na kojoj ćete saznati o utjecaju društvenih mreža na suvremeni život

Damir Bartol Indoš i Tanja Vrvilo 25. lipnja predstavljaju Fantom Planinšak, a plesna umjetnica Ina Sladić, 28. lipnja projekt #everythingyouneedtoknow : As seen on TV koji je izabran na prošlogodišnjem natječaju za LAB &TD.

U slučaju Planinšak postavlja se pitanje, je li to uopće bio pokušaj atentata ili se radilo o samoubojstvu atentatom i slobodnim padom koje se dogodilo na noćnoj plinskoj svjetiljci preko puta Banskih dvora na Markovom trgu 1912. godine, početkom studenoga. Situacija koju je proizveo Planinšak popevši se na plinsku svjetiljku pucajući na prozorsku siluetu i pucajući u sebe, preduhitrila je funkcionare disciplinarnog društva u izvršavanju njihove dužnosti procesuiranja čina političkog atentata, stvar je iz društvenog stanja transformirana u čisto postbiološko stanje, atentator trenutno postaje Matoševim umrlikom. Fantomska priča radi s intenzitetima prethodnih triju činjeničnih priča, pamćenjem pojedinaca i grupa koji su ostvarili mogućnost da politiziraju svoj čin, njihova iznenadna ubrzavanja u metalogici slobodne volje dolaze u najveću blizinu Planinšakove iznenadne sporosti.

Izvođači-šahtofonisti su Vilim Matula, Tanja Vrvilo i Damir Bartol Indoš

I dok će ekipa Fantoma pokušati rasvijetliti slučaj četvrtog atentatora, umjetnica Ina Sladić odvest će nas u svijet svega što trebamo znati, a #sveštotrebateznati je na kraju zapravo samo najava (trailer) za spektakl koji se nikada neće dogoditi. Ili vi samo mislite da neće. A on se zapravo odvija pred vašim očima.

#everythingyouneedtoknow : As seen on TV autorski je projekt Ine Sladić, inspiriran tekstom The camera loves you suvremenog britanskog scenarista Martina Crimpa. Propitkuje nemogućnost pojedinaca da u potpunosti empatiziraju s ostalima u kontekstu tzv. društva spektakla, u kojem je istinska empatija zamijenjena iluzijom i simulacijom kontakta kroz različite medijske tehnologije. Propitkuje našu potrebu za nekim da nas spasi od tjeskobe našeg stoljeća.