split

Nonveiller Šesto uoči izložbe fotografija: Na Peristilu ću prikazati ženski akt s posebnom porukom

29.09.2023 u 10:52

U galeriji Prokultura na Peristilu u ponedjeljak 02.10.2023. će se u večernjim satima održati izložba fotografija pod nazivom Ženski akt autorice dr. Darije Nonveiller Šesto, ugledne zagrebačke liječnice splitskih korijena

Hrvatskoj publici ova je autorica itekako poznata budući da je prošlog ljeta istu izložbu izlagala u šibenskoj Gradskoj knjižnici Juraj Šižgorić, a ranije i u zagrebačkom Fotoklubu. Ljubitelji fotografije upoznali su je još prije nekoliko godina kada je izložila prvu zbirku svojih makro fotografija, a interes permanentno pokazuje za infracrvenu i ultravioletnu fotografiju.

Sponzor ove izložbe je AC Hotel by Marriott Split, a ulaz na izložbu je slobodan. Svi zainteresirani Splićani moći će uživati u crno-bijelim fotografijama koje, prema riječima autorice, imaju poruku od dvije riječi: emancipacija i ljepota.

"Odabrala sam da izložba bude crno-bijela, iako ih imam fotografije i u koloru, no to ostavljam za drugi put. Žensko tijelo je nježno, lijepo, skladno i podatno. Volim vidjeti teksturu kože, linije tijela, volumene... Sa svojim modelom Irenom sam imala jako dobru komunikaciju i sve smo se mogle lijepo dogovoriti, a ona je bila spremna napraviti sve što sam joj zadala. Mislim da žena koja je spremna pozirati za akt mora biti sigurna u sebe. To je jedna neobjašnjiva emocija spram umjetnosti", kaže dr. Nonveiller Šesto dodajući kako joj cilj nije bio žensko tijelo prikazati kao objektificirani predmet požude već kao uzvišenu i neprikosnovenu ljepotu kojom zrači.

Ženski akt Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Press

"Žensko tijelo je vrlo zanimljiv motiv za fotografiju. Privlače me neobične poze koje se mogu doimati apstraktno no zato nastojim prikazati ljepotu linija i volumena u protusvjetlu. Mislim da to sve impresivno izgleda na većim formatima na kojima izlažem 100 x 70 centimetara".

Dr. Nonveiller Šesto inače je i sentimentalno vezana za Split. "Split je grad obitelji mog oca. Svi moji Nonveilleri rođeni su u Splitu. Za Split me vežu najljepše emocije iz djetinjstva. More, sunce, druženja, prijateljstva i ljetovanja uz moje stare. Zbog toga ovoj izložbi na Peristilu pristupam emotivnije nego inače. Nadam se da će publika uživati kao što je to bio slučaj s ovom izložbom u Šibeniku i u Zagrebu," dodaje Nonveiller Šesto pozivajući splitsku publiku da u posljednjim trzajima ljeta prošeta do najljepšeg splitskog trga i doživi romantičnu kulturnu večer.