prestižna nagrada

Bruketa i Žinić svojom 'Nadom' u Londonu prestigli Apple i Duracell

  • Autor: Tina Barbarić
  • Zadnja izmjena 16.06.2017 12:01
  • Objavljeno 16.06.2017 u 12:01
Nikola Žinić i Davor Bruketa

Nikola Žinić i Davor Bruketa

Izvor: Pixsell / Autor: Robert Anic/PIXSELL

Knjiga 'Nada', monografija koju je u povodu desete godišnjice Zaklade Adris osmislila agencija Bruketa&Žinić OM, proglašena je najboljim projektom tiskanih komunikacija na nagradama Design Week u Londonu. Među finalistima su bili brendovi Apple, The New York Times i Duracell, a među ostalim nagrađenima AirBnb i Nike.

Na stranicama monografije mogu se naći svi projekti i pojedinci koje je Zaklada Adris podržala tijekom proteklih deset godina svoga djelovanja, a predstavljeni tako, na jednome mjestu, pružaju nadu da Hrvatska ima budućnost, objašnjavaju iz agencije.

Knjiga je, dodaju, osjetljiva na dodir i što se više koristi, to je motiv nade na njezinoj naslovnici sve izraženiji. Unutra su i ilustracije 24 istaknuta projekta, čiji su autori ponajbolji hrvatski ilustratori mlađeg naraštaja.

Design Week izlazi 30 godina, a već 26 organizira natjecanje za najbolja svjetska dizajnerska rješenja, sa samo jednim nagrađenim projektom u svakoj od 24 kategorije. Među ovogodišnim finalistima bili su Apple, Budweiser, Duracell, The New York Times, Premier League i English National Opera, dok su među nagrađenima AirBnb, Chivas, Nike, Pomorski muzej u Amsterdamu i drugi.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Komentari čitatelja 1

Prikaži sve
  • proskitohrvatmali

    16.06.2017 13:18

    Bravo momci...i djevojke

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi