KONFERENCIJA U ROVINJU

'Vlada se već devet mjeseci svađa sa svima'

houj WEEKEND MEDIA FESTIVAL

houj WEEKEND MEDIA FESTIVAL

Izvor: Pixsell / Autor: Pixsell

Vlada nema komunikacijsku strategiju, nije otvorena prema javnosti, a javnost ne razumije ono što Vlada radi. Osim toga, svatko tko se usudi misliti drukčije od Vlade s Vladom je u svađi. Mišljenje je to koje je prevladalo u raspravi o Vladinoj komunikaciji s javnosti koja je jučer održana na 13. konferenciji Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ), piše Poslovni dnevnik. Vlada dakle, čini se, ne zna komunicirati, ili kako je to sažeo kolumnist portala Index.hr Tomislav Klauški, 'Nitko ne priča s Vladom, samo Vlada priča'

Osim što postoji problem u načinu na koji Vlada Zorana Milanovića i njegovi ministri komuniciraju s građanima, problem u dijalogu s Vladom imaju i poduzetnici, piše Poslovni dnevnik. 'Čini mi se da je komunikacija s bivšom Vladom bila puno dinamičnija, bez obzira je li bila iskrena ili ne. S novom Vladom nema dijaloga. Nema otvorene komunikacije i rasprave. Donose se izmjene zakona za koje tek saznamo iz medija. Nama ništa ne znači da se mijenja neki zakon ako mi ne znamo ništa o tome', požalio se Bernard Jakelić, zamjenik direktora HUP-a.

'Glavno obilježje prvih devet mjeseci ove Vlade je da se svađa sa svima. Posvađali su se sa dobrim dijelom socijalnih partnera umjesto da su se s njima pokušali dogovoriti i logično da je tu nastao otpor', smatra Tomislav Klauški dodajući kako je Zoran Milanović nedodirljiv u medijima isto kao što je to nekada bio Ivo Sanader.

Sudionici HUOJ-evog panela složili su se da je Vlada na vlast došla nepripremljena pa se dogodio paradoks da je bivša "desna" vlada više pričala, a manje radila, a sadašnja "lijeva" radi rezove, a ništa ne priča. Ipak, na razini komunikacije pojedinih resornih ministarstava, složili su se sugovornici, neke komunikacijske strategije ima pa je tako u javnosti možda najbolje prošao ministar financija Slavko Linić. Objavljivanjem poreznih dužnika, kažu, dodvorio se velikom dijelu javnosti. Iako će Liniću PR-ovci zamjeriti da je loš komunikator, javnost se time na neki način osladila pa je ostavio dojam da zna što radi.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi